به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی دیدار خارج از خانه اخیرش مقابل ذوب‌آهن را با یک گل واگذار کرد که در این مسابقه یک گل آفساید به ثمر رساند و یک اخراجی هم داد و این شرایط موجب شد تا سبزپوشان اراکی برای نخستین بار در مهمانی‌های این فصل مغلوب شوند.

تیم فوتبال آلومینیوم که در هفته ششم لیگ برتر توانست سپاهان را در اصفهان متوقف کند و پس از آن هم در پنج دیدار پیاپی سه پیروزی و دو تساوی داشت، بعد از ۶ هفته شکست‌ناپذیری دو روز قبل برابر ذوب‌آهن مغلوب شد تا این روند فوق‌العاده شاگردان سید مهدی رحمتی ادامه پیدا نکند.

شاگردان رحمتی علاوه بر اینکه پس از ۶ هفته بدون باخت مقابل ذوب‌آهن مغلوب شدند، نخستین باخت خارج از خانه این فصل را هم متحمل شدند و پس از اینکه در پنج مهمانی قبلی لیگ ۲۲ هیچ شکستی نداشتند، این بار در ورزشگاه فولادشهر نتیجه را واگذار کردند.

تیم فوتبال آلومینیوم در دو مهمانی فصل گذشته لیگ برتر دو تساوی مقابل استقلال و سپاهان داشت و امسال هم طی پنج بازی پیاپی همین روند را ادامه داد و در نهایت پس از شروع مجدد مسابقات لیگ دست خالی اصفهان را ترک کرد.

شاگردان رحمتی قبل از تعطیلات لیگ برتر روند خوبی طی کردند و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل نساجی مازندران به رتبه پنجم جدول هم رسیدند، اما وقفه دو ماهه کاری کرد تا آنها بیشترین ضرر را نسبت به تمام تیم‌ها متحمل شوند و از این جایگاه پایین بیایند ولی با این وجود اراکی‌ها امیدوار هستند در دیدار آینده که میزبان هستند، مقابل گل‌گهر رده دومی نتیجه بگیرند.

1783774