به گزارش "ورزش سه"، یک ضربه ایستگاهی همانند نیمه اول اما این بار در ثانیه های پایانی بازی استقلال را در رسیدن به هدفش ناکام گذاشت. همانند گل نخست پرسپولیس نه هیچ یک از مدافعان استقلال به توپ ضربه زدند و نه سید حسین حسینی موفق شد توپ را دور کند. در نتیجه روی این صحنه هم ولسیانی بدون دردسر به توپ ضربه زد تا دبل و موجب شود که پرسپولیس با امتیاز میدان را ترک کند.

بعد از پایان بازی ریکاردو ساپینتو براحتی می توانست سه امتیاز از دست رفته را به اشتباهات فردی ربط دهد. اینکه سید حسین حسینی روی هر دو ضربه ایستگاهی خروج کرد اما نتوانست توپ را دور کند. از همه بدتر که روی گل اول ابتدا خروج کرد و در میانه های راه منصرف شد و دوباره به دروازه برگشت. او روی هر دو صحنه اگر درون دروازه می ماند، می توانست توپ ها را از آن خود کند. یا در صحنه ای دیگر اگر پیمان بابایی، مهدی قایدی را صاحب توپ می کرد، استقلال شانس این را پیدا می کرد که نتیجه را 3 بر یک کند. اما ریکاردو ساپینتو در پایان بازی و در کنفرانس خبری صحبتی از اشتباهات فردی تیمش نکرد و 2 امتیاز از دست رفته طلایی را گردن  هیچ کس نیانداخت. این نشان می دهد ربط دادن باخت به اشتباهات فردی در قاموس این مربی جایی ندارد.

1783820

البته سید حسین حسینی پیش ازاین بازی با سیوهای خود امتیازات ارزشمندی را برای استقلال به ارمغان آورده بود. به طور مثال در سوپر جام با گرفتن تک به تک کریم اسلامی موجب شد که استقلال در بازی باقی بماند و در نهایت با گلزنی امیر ارسلان مطهری قهرمان شود. یا پیمان بابایی که بارها با گلزنی و خلق موقعیت گل برای استقلال امتیاز آور بود.

استقلال و ریکاردو ساپینتو با اعتماد به هم ادامه می دهند و به خوبی می دانند برای دو امتیاز از دست رفته نباید همه چیز را خراب کنند. به خصوص که الان هم جز مدعیان قهرمانی در لیگ برتر به حساب می آید.