به گزارش “ورزش سه”، فرزاد حسین خانی هافبک محبوب مس کرمان در دوره مربیگری‌اش توانست دین بزرگی را به این تیم ادا کند و در اولین دوره حضورش روی نیمکت نارنجی‌ها توانست حسرت آنها را برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد.

اما در شرایطی که تصور می‌شد این تیم در بازگشت به لیگ برتر بتواند روزهای درخشانی که حتی با حضور در لیگ‌ قهرمانان آسیا و در جمع مدعیان بود را تکرار کند، اوضاع چندان بر وفق مراد پیش نرفت. اتفاقاتی که باعث شده ضمن اعتصاب چند باره تمرینات و اختلاف میان اعضا و مشکلات مالی، اکنون با استعفا نیز همراه باشد.

محمود محمودنیا جدیدترین عضوی از این تیم است که به واسطه مشکلات استعفای خود را اعلام کرده و طی دو روز اخیر نیز در تمرینات حاضر نبوده است. از سویی دیگر هم شایعاتی در تمرین این تیم مبنی بر استعفای دیگر اعضای کادرفنی در صورت تداوم مشکلات پیچیده است. موضوعی که می‌تواند بار دیگر مشکلات مس کرمان را افزایش دهد و نگرانی بابت بازگشت دوباره به لیگ یک را افزایش دهد. باید دید مدیران سطح بالای این تیم چه تدبیری برای حل این مشکلات خواهند اندیشید تا مس کرمان بار دیگر بتواند باعث خوشحالی و ایجاد شور اجتماعی بین هواداران آن شود.