به گزارش "ورزش سه" صالح حردانی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دربی پایتخت بود که مطابق با پیش‌بینی‌ها به صورت ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفت و بازی قابل قبولی به جا گذاشت.

مدافع راست تخصصی استقلال در این مسابقه با زیاد شدن فشار پرسپولیس در جناح چپ، به صلاحدید ساپینتو به این سمت نقل مکان کرد و در ادامه حملات سعید صادقی و عمری از آن سمت زمین را کنترل کرد تا نشان دهد هنگامی که اولویت کارهای دفاعی باشد، ساپینتو می‌تواند روی او حسابی ویژه باز کند.

حردانی که تا آخرین اردوهای تیم ملی عضوی از لیست بود و یکی از امیدهای اصلی استقلال برای حضور بازیکنانش در جام جهانی محسوب می‌شد، نتوانست نظر نهایی کادر فنی تیم ملی را برای سفر به قطر جلب کند و در نهایت حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

1784284

اما به نظر می‌رسد ماندن در تهران و انجام تمرینات با استقلال، این بازیکن را دوباره به فرم ایده‌آل رسانده و نمایشی که از او در دربی مشاهده شد نیز موید این موضوع است که او با فراموشی جام جهانی می‌خواهد بار دیگر با عملکرد خوبش جایی در لیست تیم ملی پیدا کند.

هرچند چیزی نزدیک به یک سال تا برگزاری جام ملت‌ها باقی مانده اما حردانی با توجه به سن ایده‌آل و البته کیفیت فنی خوبش می‌تواند امیدوار باشد تا مانند وریا غفوری، هم پستی سابقش در استقلال، بعد از جاماندن از ترکیب تیم ملی در جام جهانی، بتواند در جام ملت‌های بعدی عضوی از یوزهای ایران باشد.

با توجه به بازی قابل قبول صالح مقابل صدرنشین لیگ، احتمالا او در بازی‌های آینده هم مدافع ثابت استقلال در سمت راست خواهد بود و این کوین یامگا است که به پست‌های دیگر منتقل خواهد شد.