به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک قبل از تعطیلات لیگ برتر با یک نمایش هجومی و بی‌نقص مقابل نساجی مازندران توانست به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کند و به رده پنجم جدول برسد، اما تعطیلی دو ماهه کاری کرد تا آنها در شروع بازی‌ها با یک گل در اصفهان مغلوب شوند ولی با این وجود سید مهدی رحمتی و بازیکنان‌اش با فراموشی نتیجه گذشته به دنبال کسب نتیجه برابر گل‌گهر هستند.

تیم فوتبال آلومینیوم که فردا در اراک میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود و یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم را برگزار می‌کند، باری ماندن در نیمه بالای جدول نیاز به کسب نتیجه در این مسابقه دارد و سید مهدی رحمتی نیز به خوبی از اهمیت موفقیت تیمش در این مسابقه آگاه است.

1784318

رحمتی در آخرین جلسه تمرینی آلومینیوم قبل از دیدار با گل‌گهر، به طور ویژه با مهاجمان و نفرات هجومی تیمش صحبت کرد و تمرینات مجزا برای گلزنی بازیکنان‌اش در نظر گرفت تا آنها مثل سه دیدار خانگی قبل برابر ملوان، مس و نساجی که موفق به کسب پیروزی شدند، دوباره به نتیجه مدنظرشان برسند.

آلومینیوم در سه مسابقه خانگی اخیرش ۶ گل زده و هیچ گلی دریافت نکرده که رحمتی امیدوار است همین روند در دیدار فردا مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی و تیم دوم جدول لیگ برتر نیز برای آنها ادامه پیدا کند.

1784316
1784317