به گزارش "ورزش سه"، بلینگام یکی از جذاب‌ترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است و این موضوع را به خوبی در جام جهانی 2022 قطر نیز به نمایش گذاشت. 
نمایش درخشان این بازیکن در ترکیب سه شیرها و همچنین دورتموند باعث شده بود که پیش از این نیز بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند و شرایط به خدمت گرفتن این ستاره انگلیسی را بررسی کنند. 
لیورپول یکی از باشگاه‌هایی بود که نامش بارها در کنار نام این بازیکن به گوش رسیده بود و رئال مادرید نیز به گفته بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی یکی از مدعیان اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آمد و توانسته بود از رقیب لیگ برتری پیش بگیرد. 

1775472


اما حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده سیتی که پیش از این گفته شده بود جز باشگاه‌هایی است که علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد، گزینه اول برای امضای قرارداد با بلینگام در تابستان سال آینده است. 
مدیران این باشگاه اطمینان دارند که کار با یک مربی درجه یک اهمیت بسیاری برای بلینگام دارد و حضور پپ گواردیولا روی نیمکت این تیم باعث خواهد شد که او فصل آینده در ورزشگاه اتحاد به میدان برود. 
این مربی اسپانیایی اخیرا قراردادش با سیتی را تا سال 2025 تمدید کرد و به این ترتیب بلینگام نیز اطمینان دارد که فرصت کافی برای کار با گواردیولا در سیتی را در اختیار خواهد داشت و به همین دلیل پاسخش به پیشنهاد رئال مادرید منفی خواهد بود.