به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر، در جام جهانی قطر نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در خط حمله آلبی‌سلسته درخشان ظاهر شود. در نهایت وقتی نوبت به بازی سرنوشت‌ساز یعنی فینال رسید لیونل اسکالونی در فهرست اولیه تیمش به جای لائوتارو، خولین آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، را به میدان فرستاد.

لائوتارو اما در دقایق پایانی ماراتون فینال به زمین آمد تا بازی کردن در فینال جام جهانی‌ای که با قهرمانی آلبی‌سلسته به پایان رسید را تجربه کند.

1784663

این مهاجم اینتر و آلبی‌سلسته در مصاحبه‌ای با شبکه آرژانتینی TYC Sports به ستایش از هم‌پستی جوانش، خولین آلوارز، که از او به عنوان کشف پپ گواردیولا در سیتی یاد می‌شود پرداخت.

لائوتارو گفت:" سطح فوتبالی که خولین آلوارز در قطر به نمایش گذاشت باورکردنی نیست. در بازی ما مقابل کرواسی وقتی خولین زمین را ترک کرد من او را در آغوش گرفتم و به خاطر عملکرد بی‌نظیرش به او تبریک گفتم.

1784662

آن بازی نیمه‌نهایی بود و هر دوی ما در آستانه فینال شانس داشتیم. بعضی‌ گفته‌اند من به خولین حسودی می‌کنم. اصلا اینطور نیست. معتقدم حضور هم‌تیمی و هم‌پستی خوب باعث پیشرفت یک فوتبالیست می‌شود".