به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی اکنون در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفت قرار گرفته و سیزدهمین بازی فصل خود را انجام می‌دهد که در کنار عدم گلزنی تا این لحظه، با محرومیت دو بازیکن خود از دیدار هفته بعد هم مواجه شده است.

سعید مهری، هافبک میانی مورد علاقه ریکاردو ساپینتو که در دیدارهای اخیرشان به ترکیب استقلال رسیده و در دربی هم از ابتدا بازی کرده بود، مقابل صنعت نفت نیز یکی از ۱۱ بازیکن آبی‌پوش بود ولی او نمی‌تواند هفته آینده تیمش را برابر مس رفسنجان همراهی کند.

مهری که پیش از این در دیدار مقابل هوادار تهران، نفت مسجدسلیمان و همچنین بازی هفته قبل برابر پرسپولیس کارت زرد گرفته بود، امروز هم در مسابقه با صنعت نفت آبادان اخطار گرفت تا ۴ کارته شود و دیدار با مس رفسنجان را از دست بدهد.

محمد محبی، ستاره خط حمله استقلال نیز که بیشترین نقش را در گل‌های این فصل تیمش داشته، در این فصل برابر نساجی مازندران، هوادار و آلومینیوم اراک اخطار گرفته بود، امروز هم در دقیقه ۲۹ دیدار با صنعت نفت آبادان بخاطر اعتراض به تصمیم بیژن حیدری با کارت زرد جریمه شد تا او هم مثل مهری از دیدار با مس رفسنجان محروم شود.