به گزارش "ورزش سه"، محرومیت سه بازیکن استقلال به دلیل چهار کارته شدن، نگرانی های ساپینتو و هواداران را به دلیل غایبین پرتعداد آبی ها در بازی های پیش رو افزایش داد. چرا که در حال حاضر، این تیم چند بازیکن را نیز به دلیل مصدومیت، در اختیار ندارد.

با این حال، انتشار اخباری مبنی بر بروز مشکلاتی برای قایدی نیز باعث افزایش این دلواپسی ها شد و حالا باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، در این خصوص شفاف سازی کرده است.

آبی ها درباره وضعیت آرش رضاوند که در دربی پایتخت آسیب دید، نوشته اند: این هافبک تیم استقلال درحال حاضر به فیزیوتراپی مشغول است و مراحل درمان خود را پشت سر می‌گذارد.

عارف غلامی نیز که در تعطیلات لیگ برتر مصدوم شد، از امروز به صورت اختصاصی به کار با توپ پرداخت و شرایط درمانی او با پیشرفت زیادی همراه بوده است.

ابوالفضل جلالی نیز از دیگر بازیکنان آسیب دیده استقلال است. این بازیکن که پس از جام جهانی دچار مصدومیت شد، با پشت سر گذاشتن مراحل درمان، از فردا به صورت اختصاصی در زمین تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

اما در مورد مهدی قایدی نیز باید خاطرنشان کرد که برخلاف شایعات مطرح شده، این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال در تمرینات و بازی‌های پیش روی ندارد.