به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر برای اولین از می سال 2018، برای تماشای دیدار آرسنال به ورزشگاه امارات بازگشت. این اولین باری است که او پس از پایان کار سرمربیگری اش در آرسنال، پای به این ورزشگاه می گذارد. 

ونگر بین سال 1996 تا 2018 به مدت 22 سال در شمال لندن، هدایت آرسنال را به عهده داشت. او که بهترین روزهای تاریخ ارسنال را ساخته، امشب طلسم شکنی کرد و برای اولین بار بعد از بیش از چهار سال به خانه برگشت تا میهمان سوپر ویژه بازی لقب بگیرد.

1785349

او پس از ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا برای دومین بار طی چند سال، از هدایت آرسنال کنار رفت. اونا امری، سرمربی فعلی استون‌ویلا به عنوان جانشین ونگر انتخاب شد و بعد از آن میکل آرتتا در سال 2019 هدایت توپچی ها را تا الان به عهده داشته است. 

آرتتا، سرمربی فعلی آرسنال، زیر نظر ونظر به عنوان کاپیتان این تیم در این ورزشگاه بازی کرده است و در سبک بازی تیمش رگه‌هایی از ویژگی‌های فوتبال چشم نواز مرد فرانسوی دیده می شود. 

1785348

ونگر 73 ساله با فوتبالی زیبا، مبتنی بر مالکیت توپ، ده جام را با آرسنال به دست آورد و آرتتا حالا به دنبال ادامه راه این مربی صاحب سبک برای رسیدن به موفقیت است. او که بارها به تمجید از ونگر و سبک فوتبالش پرداخته، در دوران بازی توسط هم تیمی هایش "پسر ونگر" نامیده می شود.