به گزارش "ورزش سه"، اورتون با گل دقیقه 5+90 مغلوب وولوز شد تا بیش از پیش خطر سقوط را احساس کند. فرانک لمپارد بعد از این نتیجه هواداران تیمش را دعوت به صبر کرده و از آنها خواست تا همچنان حامی بازیکنان باشند.  

 این درخواست سرمربی اورتون در حالی انجام گرفت که گروهی از هواداران اورتون در نیمه اول بازی با وولوز که نتیجه یک بر یک بود، تیم خود را هو کردند. این وضعیت ملتهب روی سکوها باعث شد تا شاگردان لمپارد در زدن گل برتری ناکام باشند و در آخرین لحظه نیز یک گل دیگر خورده و به عنوان تیم بازنده زمین را ترک کنند. 

 لمپارد که فصل گذشته با نجات اورتون از بحران مورد تمجید بسیار واقع شد، در مقطع فعلی با یک بحران بزرگ مواجه شده که مانع از اوج گیری دوباره تیمش شده است. او در مورد جو ورزشگاه گفت: چنین شرایطی برای بازیکنان آسان نیست. 

1785374

او افزود: من نزدیک به 20 سال بازی کرده ام و می دانم که چنین جوی چقدر می تواند آنها را تحت تاثیر قرار دهد. در برخی بازی ها مثل بورنموث قبول دارم که بد بودیم اما فکر می کنم مقابل وولوز بچه ها خوب کار کردند. دوست دارم که هواداران تعهد و حمایت خود را حفظ کنند. آنها می توانند تحول های مثبتی را در تیم ایجاد کنند؛ چیزی که بارها شاهدش بودیم و نباید از آن فاصله بگیریم. 

 لمپارد تابستان امسال با فروش ریچالیسون به تاتنهام با مشکل بزرگی در خط حمله تیمش مواجه شد. او که اورتون را مستحق پیروزی مقابل وولوز می داند اعلام کرد که تیمش نیاز دارد تا در خط حمله تقویت شود. سرمربی جوان اورتون امیدوار است تا با تقویت فاز تهاجمی تیمش، در ادامه نتایج بهتری گرفته و هواداران را دوباره با اورتون آشتی دهد.

1785375