ماسیمیلیانو الگری گفت دوشان ولاهوویچ از بازگشت به فلورانس و رویارویی با هواداران فیورنتینا نگران نیست

ماسیمیلیانو الگری می‌گوید هدف یوونتوس صعود به فینال کوپا ایتالیا است و با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، حتما باید در فلورانس گل بزنند.

طرفداری | چهارشنبه شب، ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس در دور رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در آرتمیو فرانکی به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت. به گزارش فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یووه در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه در خصوص بازگشت دوشان ولاهوویچ به فلورانس، رویارویی با فیورنتینا و وضعیت مصدومان سیاه و سفیدهای تورین صحبت کرد.

دوشان ولاهوویچ، ستاره صرب یوونتوس برای نخستین بار از جدایی‌اش فیورنتینا مقابل این تیم قرار خواهد گرفت. ماسیمیلیانو الگری در خصوص بازگشت ولاهوویچ به فلورانس و بروز خشم احتمالی هواداران فیورنتینا گفت:

فردا یک مسابقه فوتبال در پیش داریم. به هوش‌مندی و فرهنگ بالای هواداران فیورنتینا باور دارم. ولاهوویچ تا همیشه قدردان فیورنتینا و فلورانس خواهد بود؛ فیورنتینا بود که باعث شد او فرصت بازی در یوونتوس را پیدا کند. مسابقه فوتبال فردا برای ما جای نگرانی نیست. در جهان مشکلات دیگری، مثل جنگ روسیه و اوکراین وجود دارد که مسائل مهم‌تری نسبت به فوتبال هستند. بازی فردا مقابل فیورنتینا، یک مسابقه خوب خواهد بود.

سرمربی یوونتوس درباره رویارویی با فیورنتینا و قدرت این تیم صحبت کرد:

فیورنتینا یک تیم خوب با یک سرمربی جذاب است. ایتالیانو ذهنیت فوتبال تهاجمی را به فیورنتینا منتقل کرده، اگرچه ما می‌خواهیم به فینال کوپا برسیم. یک شب زیبای ورزشی در انتظار دو تیم است. فیورنتینا بدون ولاهوویچ فرق خاصی نکرده است. پیونتک هم مثل ولاهوویچ یک مهاجم فیزیکی است که در فضا می‌تواند خطرناک باشد. فیورنتینا فرقی نسبت به نیم فصل اول نداشته است. آن‌ها هنوز تیمی تهاجمی هستند و برای حریفان دردسر درست می‌کنند. 

الگری درباره حضور ولاهوویچ در ترکیب اصلی یوونتوس و استفاده از سایر مهاجمان تیمش گفت:

 هنوز تصمیم نگرفته‌ام. دوشان بازی‌های زیادی انجام داده است. باید ببینیم چه می‌شود. از نمایش مویزه کین مقابل امپولی راضی بودم. او گل زد و موقعیت‌هایی برای گل‌زنی داشت. یکی از میان کین، موراتا و ولاهوویچ بازی نخواهد کرد. ولاهوویچ آرام است؛ او به جایی بر می‌گردد که در آن رشد کرده است. از این رو، تقابل با فیورنتینا برایش نگران‌کننده نخواهد بود. البته کمی هیجان زده شدن عادی است. این یک بازی خاص برای اوست اما باید آرام بماند چون در غیر این‌صورت، اصلا مقابل فیورنتینا بازی نخواهد کرد. 

یوونتوس غایبان کلیدی زیادی دارد که همگی با مصدومیت‌های عضلانی روبه‌رو شده‌اند. هواداران و رسانه‌ها به همین علت عملکرد کادر پزشکی یووه را زیر سوال برده‌اند اما سرمربی بیانکونری به حمایت از آن‌ها پرداخت و در خصوص بهبود برخی از بازیکنان صحبت کرد: 

نگران مصدومیت‌ها نیستم. بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم. دیبالا و برناردسکی از یک‌شنبه در دسترس خواهند بود. روگانی وضعیت خوبی دارد. الکس ساندرو ده روز دور از میادین خواهد بود و امیدواریم زکریا بتواند به بازی مقابل ویارئال برسد. اگرچه کیه لینی هم‌چنان قادر به تمرین نیست. باید اتفاقاتی که پیش می‌آید را بپذیریم. تیم پزشکی خوب کار می‌کند. تا وقفه بازی‌های ملی باید به بهترین نحو کار کنیم و آن موقع همه غایبان ما در دسترس خواهند بود. فردا یکی از میان فابیو میرتی، ماتیاس سوله و مارلی آکه بازی خواهد کرد. اگرچه باید حواس‌مان در خط حمله جمع باشد چون قانون گل زده در خانه حریف برقرار است و باید در فلورانس گل بزنیم. در خط دفاعی، دی شیلیو می‌تواند بازی کند. بونوچی دو روز گذشته را استراحت کرد چون در بازی با امپولی، با درد بازی کرد و مقابل فیورنتینا استراحت می‌کند. در حال حاضر دی شیلیو، دنیلو، دلیخت، کوادرادو و استراماچونی جوان را در خط دفاعی خود داریم.