به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید تا همچنان جایگاهش در صدر جدول را حفظ کرده باشد. 
این بازی یک مهمان ویژه داشت. آرسن ونگر برای اولین بار پس از ترک آرسنال در سال 2018 به ورزشگاه امارات برگشت تا بازی این تیم را از نزدیک تماشا کند. 
این سرمربی سابق آرسنال که حالا 73 سال دارد با استقبال گرمی از سوی هواداران روبرو شد که شعارهایی را برای ابراز علاقه به او سر دادند تا نشان دهند که خاطرات خوب حضور او روی نیمکت این را همچنان به یاد دارند. 

1785349


آرتتا پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« بازیکنان نمی‌دانستند او می‌آید و ما سعی کردیم این موضوع را مخفی نگه داریم تا به او اجازه دهیم که فضای خودش را داشته باشد. این روز بسیار خاصی بود. از او برای این که آمد بسیار ممنونم. امیدوارم او با قدم زدن در این ساختمان این احساس را درک کرده باشد که همه از او سپاسگزار هستند.»
سرمربی آرسنال در ادامه اضافه کرد:« حضور او چیزی است که همیشه به این باشگاه متصل است. بنابراین از او ممنونیم که این کار را انجام داد چون حضورش ارزش بسیاری برای همه در این باشگاه داشت. او حالا در رختکن منتظر ما است. پیروزی باعث شده که من احساس بسیار بهتری از صحبت با او داشته باشم.»