به گزارش “ورزش سه”، پانزدهمین هفته از سوپرلیگ فوتسال زنان، ۱۶ دی ماه با انجام چهار مسابقه آغاز می‌شود و از این پس شما مخاطبین عزیز “ورزش سه” می‌توانید کلیه اخبار مربوطه را به همراه جدول رده‌بندی، جدول گل‌زنان و نتایج مسابقات این لیگ را مشابه آنچه که پیش از این برای فوتسال آقایان در نظر گرفته شده بود، برای سوپرلیگ زنان نیز در سایت “ورزش سه” مشاهده کنید.

گفتنی است که نخستین فصل از سوپرلیگ زنان از شهریور ماه سال جاری با حضور هشت تیم برتر فوتسال ایران آغاز شده و این مسابقات طی سه دوره‌ برگزار می‌شود. تاکنون چهارده هفته از این مسابقات پشت سر گذاشته شده که بعد از پایان دور دوم مسابقات، پیکان با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های پالایش نفت آبادان و نصر فردیس نیز به ترتیب با ۳۱ و ۳۰ امتیاز در رتبه‌های بعدی جدول قرار گرفته‌اند.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده برنامه کامل این مسابقات به همراه جدول رده‌بندی و جدول گل‌زنان به قسمت لیگ‌های ایران در سایت “ورزش سه” مراجعه کرده و سوپرلیگ زنان را انتخاب کنید. (عکس جدول)

تیم تحریریه ورزش سه امیدوار است که با پوشش کامل بالاترین سطح از مسابقات فوتسال زنان ایران، گامی در جهت بیشتر دیده شدن ورزش زنان و بهبود شرایط آنها بردارد.

1785443