به گزارش "ورزش سه"، وقتی ترکیب پرسپولیس اعلام شد، کمتر کسی تصور می‌کرد که محمد عمری در میان ستاره‌هایی که در لیست این تیم حضور داشتند، فرصت حضور فیکس را به دست آورده باشد. عمری در روزی که سیامک نعمتی، سروش رفیعی، حامد پاکدل، کمال کامیابی نیا، مهدی عبدی و ... روی نیمکت حاضر بودند، به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شد و علیرغم فشاری که روی او قرار داشت، در بیشتر دقایق بازی، توانست کار را به خوبی مدیریت کند.

سود بردن از تکنیک فردی و قدرت بازیسازی توسط این بازیکن که در دیدارهای قبلی نیز کاملا نمود داشت و معمولا در دیدارهای تدارکاتی به عنوان یکی از گلزنان پرسپولیس نامش همیشه درج می‌شد، امیدواری برای ظهور ستاره‌ای جدید در این تیم را به بالاترین حد ممکن رسانده بود.

محمد عمری نیز به خوبی در جدال با گل گهر توانست از اعتمادبنفس خود سود برده و یک نمایش قابل تحسین را به جا بگذارد. گل دیدنی او کلید این بازی بود که به قول یحیی گل محمدی آنها را به یک برد شش امتیازی رساند.

1786778

عمری که در دیدارهای قبلی نیز معمولا سوال خبرنگاران را در میکسدزون بی پاسخ می‌گذاشت، در پایان بازی برابر گل گهر نیز قصد داشت بدون پاسخگویی و با همان سر پایین، مسیر خروج تا اتوبوس را دنبال کند که در نهایت همراهی 40 ثانیه‌ای خبرنگاران با او، جملات کوتاهش را در پی داشت. جملاتی که شاید در سال‌های آتی و دنبال کردن همین مسیر پیشرفت و ستاره شدن، به یک خاطره شیرین و جالب توجه برای او تبدیل شود.

گلزن پرسپولیس در واکنش به اینکه بازی با گل گهر با گلزنی او همراه بود گفت: تبریک می‌گویم به همه!

در ادامه نیز در حالی که کاملا مشخص بود قصدی برای گفتگو ندارد، در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای گفتگویی کوتاه گفت: بازی؟ خب خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. بازی شش امتیازی بود و خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را ببریم.

عمری درباره اینکه توانسته اعتماد یحیی گل محمدی را جلب کند نیز به دو جمله تکراری و خوشحالی کوتاه نسبت به گلزنی واکنش داشت: خدا را شکر، خدا را شکر که توانستیم گل بزنم!

وی درباره اینکه آیا قادر خواهد بود بار دیگر این اعتماد را از کادرفنی دریافت کند در حالیکه با درخواست یک خردسال برای عکس یادگاری مواجه شده بود و به آن پاسخ مثبت داده بود گفت: انشالله، این دیگر دست من نیست. باید عملکردم را بهتر کنم تا بتوانم بازی کنم. مرسی!