هفته چهاردهم لیگ برتر روز گذشته با انجام ۴ بازی دیگر به پایان رسید

پس از اتمام هفته چهاردهم لیگ برتر، ترین های این هفته مشخص شدند.

به گزارش طرفداری، روز گذشته با انجام ۴ بازی دیگر هفته چهاردهم لیگ برتر به پایان رسید. پرسپولیس در این هفته با شکست گل گهر، صدر جدول را به طور کامل در اختیار خود قرار داد.

ترین های هفته چهاردهم لیگ برتر با اتمام بازی های دیروز مشخص شدند.

منبع این آمار از سایت متریکا است.

پرگل ترین (ذوب آهن ۲-۲ نفت آبادان)

از زمان حضور ادسون تاوارس به عنوان سرمربی نفت آبادان، این تیم متحول شده است و فوتبال زیبایی را ارائه می کند. در این بازی عملکرد هجومی خوبی از نفتی های آبادان دیدیم و در ابتدا با دو گل از ذوب آهن پیش افتادند. گاندو های اصفهان تسلیم نشدند و توانستند گل های خورده را جبران کنند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید تا پرگل ترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر باشد.

خشن ترین (گل گهر ۰-۲ پرسپولیس)

همانطور که می دانید در هفته های گذشته معیار ما برای انتخاب خشن ترین دیدار هفته، تعداد کارت های زرد و قرمز بود اما این هفته در ۳ دیدار ۵ کارت زرد ثبت شده بود بنابراین علاوه بر تعداد کارت، تعداد خطا هم در این آیتم لحاظ شد و دیدار گل گهر و پرسپولیس به عنوان خشن ترین دیدار هفته انتخاب شد.

در این دیدار که با برتری پرسپولیس خاتمه یافت؛ داور مسابقه ۵ کارت زرد داده بود که سهم گل گهر ۴ و پرسپولیس ۱ کارت بود. در این دیدار ۳۶ خطا ثبت شده است و به همین خاطر خشن ترین دیدار لقب گرفت.

خطا (گل گهر)

بازیکنان گل گهر در دیدار خود برابر پرسپولیس ۲۱ بار مرتکب خطا شدند و در این آیتم از سایر تیم ها جلوتر بودند.

XG یا نرخ امید به گل (نساجی)

نساجی در هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان تراکتور بود. تیم حمید مطهری بازی خوبی را ارائه کرد. کیفیت حمله های این تیم بالا بود و امید به گل بیشتری داشتند. شهرخسته در این بازی سرحال بود و نرخ امید به گل ۱.۴۱ را ثبت کرد.

نساجی با این برد در رده پنجم جدول ایستاد.

تعداد شوت (تراکتور)

شاگردان خمز در دیدار برابر نساجی سعی در جبران نتیجه داشتند و شوت های زیادی راهی دروازه علیرضا حقیقی کردند اما در نهایت موفق به باز کردن دروازه نساجی نشدند تا با نتیجه ۲ بر ۰ بازنده این بازی باشند.

تراکتور خمز در این دیدار ۱۵ بار به سمت دروازه نساجی شوت زد و در این هفته نسبت به سایر تیم ها تعداد شوت های بیشتری به سمت دروازه حریف زد.

درصد مالکیت (تراکتور)

مالکیت توپ برای شما پیروزی نمی آورد. 

شاید تراکتور نمونه بارز این جمله در هفته چهاردهم لیگ برتر باشد. تبریزی ها در روزی که ۶۴.۷ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند بازنده این دیدار شدند تا خمز اولین شکست خودش در ایران را تجربه کند.

تعداد پاس (تراکتور)

جسم پاکو خمز، روح لوییز انریکه. 

تراکتور ورژن اسپانیایی در دیدار برابر نساجی تعداد پاس های زیادی ثتب کردند تا راه دروازه نساجی را پیدا کنند اما در نهایت موفق به گلزنی نشدند.

بازیکنان تراکتور در این دیدار ۶۳۱ پاس به یکدیگر دادند و با اختلاف فاحش نسبت به سایر تیم ها در این بخش بهترین تیم هفته بودند.

دقت پاس (تراکتور)

ترین های این هفته در تسخیر تراکتور بود. آنها در دیداری که بازنده بودند بیشترین شوت، بیشترین درصد مالکیت، بیشترین پاس و بیشترین دقت پاس را ثبت کردند.

بازیکنان تراکتور برابر نساجی دقت پاس ۸۳.۷ را ثبت کردند.