به گزارش "ورزش‌سه"، شروع مسابقه پرسپولیس و گل‌گهر متفاوت بود. اینبار صمیمیت و احترامی واقعی میان مربیان دو تیم حس و دیده می‌شد. امیر قلعه‌نویی که در کنفرانس خبری پیش از مسابقه نیز به سعید الهویی گفته بود از سرمربی پرسپولیس حمایت کند، پیش از سوت آغاز بازی خودش به استقبال یحیی رفت و او را به آغوش کشید. پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر سپس از تمام شاگردانش خواست به سمت نیمکت پرسپولیس بروند و به گل‌محمدی خوشامد بگویند.
اتفاقات جریان این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز با واکنش‌های قلعه‌نویی و گل‌محمدی در کنار خط همراه بود ولی نکته جالب توجه رفتار سرمربی آبی‌پوشان شهر سیرجان پس از سوت پایان مسابقه بود. 

1787209
قلعه‌نویی که برای فرار از سرمای سیرجان با کاپشنی و کلاهی ضخیم خود را پوشانده بود، در حالی که ناراحتی از ظاهر او به وضوح قابل تشخیص بود بلافاصله پس از سوت پایان به سمت سرمربی حریف رفت و پیروزی در مسابقه را به او تبریک گفت. او سپس به افشین پیروانی و سایر بازیکنان پرسپولیس هم جمله مشابهی را گفت و سپس آرام آرام برای تشکر تیم داوری به سمت مرکز زمین رفت؛ جایی که که تیم داوری مسابقه آنجا ایستاده بودند تا بازیکنان زمین را ترک کنند و سپس آنها هم به رختکن بروند.
گل‌گهر یکبار دیگر در مصاف با پرسپولیس شکست خورد تا امیر قلعه‌نویی که در لیگ نوزدهم موفق شده بود در آزادی با سپاهان سرخپوشان را شکست بدهد همچنان در حسرت پیروزی برابر این تیم باشد؛ با این حال این حسرت و بار سنگین شکست سبب نشد که تبریک به تیم حریف و داوری را فراموش کند و پس از آن راهی رختکن شد تا احتمالا به شاگردانش نکاتی را بگوید که باعث شد گل‌گهر در دیدار خانگی هفته چهاردهم مقابل پرسپولیس شکست بخورد.
گل‌گهر اگرچه سه امتیاز حساس را روز گذشته از دست داد ولی همچنان با یک بازی کمتر 24 امتیازی است و 6 امتیاز دیدار برابر صنعت نفت در آبادان و آلومینیوم در اراک (بازی معوقه) پیش روی این تیم قرار دارد.

1787208