به گزارش "ورزش سه"، چلسی در اولین روز سال جدید مقابل تیم قعرجدولی ناتینگهام فارست قرار گرفت و در حالی که امیدوار به کسب هر سه امتیاز بود، با تساوی یک بر یک زمین را ترک کرد. این تیم طی هفت بازی اخیر خود تنها یک بار پیروز شده است.

چلسی شروع بسیار خوبی با گراهام پاتر داشت و سه بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. این تیم در ادامه وارد یک روند نتیجه گیری ضعیف شده و طی آن سه شکست متوالی متحمل شد تا کاملا از جمع مدعیان دور شود. این تیم سرانجام در شروع دوباره مسابقات بعد از جام جهانی، توانست بورنموث را شکست دهد؛ این روند اما گذرا بود و شاگردان پاتر امشب دوباره در کسب برد ناکام بودند.

1787228

آنها مقابل تیم هجدهم جدول رده بندی قرار گرفتند که تنها سه بار طعم برد را در این فصل چشیده بود و 10 شکست متحمل شده بود. آبی‌های لندن فرصت خوبی داشتند تا با کسب دومین برد متوالی خود، روند جدیدی را شروع کنند ولی تساوی یک بر یک حاصل کار آنها بود تا در شرایطی نه چندان مناسب به استقبال دو تقابل حساس با سیتی بروند.

چلسی چهار روز دیگر در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس میزبان سیتی است و سه روز بعد از آن دوباره با این تیم در مرحله سوم FA کاپ دیدار خواهد کرد.

1787229