به گزارش “ورزش سه”، رقابت برای برای بقا در لیگ، شاید جذاب تر از کورس مدعیان قهرمانی باشد، ملوان یکی از تیم های انتهای جدول است که برای ماندن در لیگ می‌جنگد، شاگردان مازیار زارع که شروع ناامید کننده در این فصل داشتند، چهار هفته متوالی تن به شکست ندادند و در سه دیدار دروازه خود را بسته نگه داشتند.

دیدار دو تیم ملوان و مس کرمان با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. سهیل فداکار، مهاجم ملوان در خصوص این دیدار گفت: در دو بازی پیاپی بیرون از خانه به مصاف حریفان رفتیم، بازی سنگینی بود، در مجموع ملوان نسبت به مس کرمان تیم برتر میدان بود و موقعیت های گل بیشتری ایجاد کرد اما متاسفانه تبدیل به گل نشد‌.

او درباره روند نباختن‌های ملوان ادامه داد: خدا را شکر چهار بازی است که مقابل تیم‌های بزرگی مثل سپاهان، تراکتور و مس رفسنجان متحمل شکست نشدیم و سه دیدار را با کلین شیت به پایان رساندیم، به نظرم آمار خوبی است.

مهاجم ملوان در مورد برخورد مشکوک به پنالتی که بر روی او رخ داد، اظهار داشت: فیلم این صحنه موجود است، به نظرم صد در صد پنالتی بود، بازیکن حریف پای راستم را از پشت زد اما داور تصمیم گرفت در دقایق پایانی به ضرر تیم میزبان پنالتی اعلام نکند.

فداکار در پایان در مورد دیدار هفته پانزدهم افزود: هفته آینده بازی مهمی پیش رو داریم، نفت مسجدسلیمان رقیب مستقیم ما برای فرار از سقوط است، با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم باید برای کسب هر سه امتیاز به میدان برویم تا از انتهای جدول کمی فاصله بگیریم.