به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مهمان این هفته فوتبال برتر در بخشی از صحبت‌هایش راجع به عیسی آل‌کثیر، اولین بازیکن جذب شده زمستانی قرمزها گفت: ما به آقای آل‌کثیر هیچ وقت به عنوان یک بازیکن غریبه نگاه نکردیم چون فرزند و بازیکن پرسپولیس بود. من از روزهای اولی که به پرسپولیس آمدم به او گفتم با چندتا از دکترها صحبت گرفتم و وقت گرفتم که مشورت کنی‌.

درویش در خصوص ماجرای عقب انداخته شدن عمل جراحی عیسی گفت: ایشان می‌گفت با آنهایی که در شهرمان هستند مشورت گردم و می‌گویند با چند وقت تمرین به حالت اولیه برمی‌گردی. من به او گفتم به صلاحت نیست و عیسی بعد از چندوقت گفت که شما درست گفتی. وقتی در بیمارستان به هوش آمد بالای سرش بودم و خودش، خود را عقب انداخت.  به باشگاه لطمه خورد ولی مهم سلامتی‌اش است.

ویدئو: 268856

مدیرعامل سرخ‌ها ادامه داد: او قبل از اینکه قرارداد ببندد هم با تیم تمرین می‌کرد چون خانه‌اش بود‌. قرار شد مراحل پزشکی‌اش را بگذراند و بعد قراردادش آماده شد و از دیروز سر تمرین رفته بودند. او مشکلی برای بازی با نساجی ندارد.

درویش در مورد به توافق رسیدن با عیسی گفت: برای مبلغ قرارداد هم به توافق رسیدیم. برای او تبیین کردیم که اینجا پرسپولیس است و او قبول کرد.