به گزارش "ورزش سه"، بر اساس مصاحبه ای که ریکاردو ساپینتو داشت و هم چنین مهدی مهدی پور یکی از بازیکنان استقلال، چمن کمپ ناصر حجازی شرایط بهتری نسبت به چمن مجموعه ورزشی انقلاب دارد اما استقلالی ها برای اینکه چمن هر دو زمین در شرایط ایده آلی آنهم در فصل زمستان باقی بمانند، در هفته چند روز در کمپ ناصر حجازی تمرین خواهند کرد و چند روز در مجموعه ورزشی انقلاب. با نظر ریکاردو ساپینتو استقلالی ها پیش از بازی با مس در زمین چمن کمپ ناصر حجازی تمرین کردند و بعد ازاین بازی تمرینات تیم به مجموعه ورزشی انقلاب موکول شد و امروز پیش از سفر به تبریز استقلالی ها به غرب تهران و کمپ ناصر حجازی بر می گردند.

ریکاردو ساپینتو در مصاحبه پیش از بازی با مس رفسنجان در صحبت هایی که با خبرنگاران داشت؛ اعلام کرد که زمین چمن کمپ خوب اما هنوز امکانات آن کامل نیست و به نظر می رسد در تخصیص امکانات کمپ به اعضای تیم هم سوتفاهماتی بین ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله زاده به وجود آمده است اما قهری در کار نیست و استقلال از امکانات هر دو مجموعه برای پیشبرد برنامه های تمرینی خود استفاده خواهد کرد. مدیر عامل باشگاه استقلال به کادر فنی وعده داده است باشگاه استقلال روی تکمیل سازه های کمپ با حساسیت کار را دنبال  و همه امکانات مورد نظر تیم را در کمپ مهیا خواهد کرد. علی فتح الله زاده هم چنین اعلام کرد به زودی در کمپ هتل و رستوران راه اندازی می شود تا باشگاه به خاطر تغذیه بازیکنان و کادر و هم چنین اسکان آن سالانه متحمل میلیاردها تومان هزینه نشود.

1787616

قهر ریکاردو ساپینتو با کمپ ناصر حجازی به خاطر در اختیار ندادن یک اتاق به نظر امروز رنگ می بازد و هر آن چیزی که سرمربی تیم استقلال بر تکمیل و بهره برداری تیم از آن تاکید دارد، در نهایت برای تیم استقلال و کادر فنی بعد باقی می ماند. درست همانند تاکیدی که کارلوس کی روش روی زیر ساخت ها در کمپ تیم های ملی داشت و امروز خیلی ها می گویند؛ دست کم غر زدن های او باعث شد تا تیم ملی در کمپ صاحب امکانات خوبی شود.