به گزارش "ورزش سه"، رضا حدادیان که معمولا هر از گاهی در اردوی تیم حاضر می‌شود، امشب با حضور در هتل آزادی با اعضای تیم نساجی دیدار کرد. درحالی‌که چند بازیگر و کارگردان هم مالک باشگاه نساجی را همراهی می‌کردند، او ابتدا سال نو میلادی را به هاروت آبراهامیان، مربی دروازه‌بانان نساجی و آداما نیان مهاجم تیم نساجی تبریک گفت.

مالک باشگاه نساجی در ادامه صحبت‌هایش از حمید مطهری و هم‌چنین همه اعضای تیم تشکر کرد و گفت: «حمید مطهری به خوبی پاسخ اعتماد ما را داد و امتیازات به‌دست‌آمده حاصل تلاش شبانه‌روزی ایشان و دیگر اعضای تیم بوده و ما قدردان این زحمات هستیم.»

رضا حدادیان با اشاره به اینکه بودجه نساجی در مقایسه با تیم‌های دولتی و صنعتی محدود است، ادامه داد: «ما از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ آبرو و شخصیت باشگاه بزرگ نساجی استفاده کرده‌ایم و از این بابت در پیشگاه مردم مازندران و شمال کشور روسفید هستیم. تلاش، همدلی و هم‌چنین حمایت تماشاگران از تیم نساجی موجب شده تا ما امروز جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشته باشیم و اگر اشتباهات داوری نبود، به طور حتم اکنون جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی داشتیم.»

مالک باشگاه نساجی در پایان گفت: «صرف نظر از نتیجه‌ای که در بازی فردا رقم خواهد خورد، شک ندارم همه اعضای تیم تا پایان فصل برای اعتلای نام نساجی تلاش خواهند کرد.»

1788183
1788184
1788185
1788186