به گزارش "ورزش سه"، این آمار بدین معنی است که باید سپاهان را تهاجمی ترین تیم دور رفت بازی ها بدانیم. بعد از سپاهان، پرسپولیس و گل گهر با 20 گل زده بهترین تیم ها در فاز تهاجمی هستند. البته گل گهر یک بازی معوقه با آلومینیوم اراک دارد و اگر در این بازی یک گل بزند، در عنوان بهترین تیم تهاجمی دور رفت با سپاهان شریک می شود و اگر دو گل بزند، این عنوان را به تنهایی به خود اختصاص خواهد داد.

تیم مورایس با 27 امتیاز و 5 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین در رده دوم جدول قرار دارد اما پیروزی استقلال در مصاف با تراکتور و گل گهر در مصاف با آلومینیوم اراک موجب سقوط شاگردان این مربی پرتغالی به رده چهارم جدول خواهد شد. با این حال فرصت جبران اختلاف امتیاز برای سپاهان و هم چنین دیگر تیم های مدعی وجود دارد و مسابقات تنها نیمی از راه را سپری کرده است. قطعا به یقین انتظار از سپاهان و مورایس این است با توجه به تجربیاتی که در دور رفت داشته اند، در دور برگشت در امتیاز گیری بهتر عمل کنند.

1788483

سپاهان و عنوان بهترین تیم تهاجمی؛ این بدین معنی است که مورایس به دنبال ارایه فوتبال تهاجمی است و باید منتظر ماند و دید که در چالش قهرمانی می تواند موفق عمل کند یا خیر.

(عکس: یاسر جمالی)