به گزارش “ورزش سه” باخت در جدالی که برای حمید مطهری بسیار مهم و حیاتی بود، به طور حتم برای او و بازیکنانش که جزو تیم‌های خوب نیم فصل اول بوده‌اند، سنگین است و به راحتی برای آن‌ها قابل هضم نیست.

به خصوص وقتی چهره حمید مطهری را بعد از شنیدن سوت پایان بازی و هنگام در آغوش گرفتن یحیی گل‌محمدی می‌بینیم، متوجه می‌شویم که چه فشاری را تحمل می‌کند. صورت سرخ او و لبی که خنده‌ای حتی زورکی هم روی آن دیده نمی‌شود، تقریبا پیام اصلی و احساس سرمربی نساجی را کامل منتقل می‌کند.

1788488

نساجی در روزی که اشتباهات بازیکنانش حرف اول را در زمین می‌زد، شکست سنگینی را مقابل پرسپولیس متحمل شد. آن‌ها بعد از دریافت گل اول، خیلی خوب و سریع به بازی برگشتند، اما اشتباه مرگبار در صحنه گل دوم، آن‌ها را نا‌امید کرد. حمید مطهری سر همان هم فریاد بلندی بر سر بازیکنانش کشید چون می‌دانست خطا مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی بدترین تنبیه را دارد؛ حتی اگر بهترین تاکتیک‌ و شیوه را برای بازی انتخاب کرده باشد.

با این حال نساجی علی‌رغم شکست امروز کماکان با ۲۰ امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد در رده هفتم قرار گرفته و مطهری و بازیکنانش می‌توانند امیدوار به ادامه مسیر پیشرفت در نیم فصل دوم باشند. نساجی با تک گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، پایین‌تر از سپاهان و مشترکا با گل‌گهر و پرسپولیس دومین خط حمله برتر لیگ برتر را در اختیار دارد.

1788489
1788487