به گزارش "ورزش سه"، با اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور مشخص شد که ریکاردو ساپینتو برای اولین بار در خط دفاعی از زوج سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا در ترکیب ابتدایی استفاده کرده است.

در روزهایی که عارف غلامی بعد از مصدومیت هنوز شرایط حضور در ترکیب را پیدا نکرده، ساپینتو تغییرات زیادی را در ترکیب دفاعی ایجاد کرده است. سرمربی پرتغالی در بازی گذشته مقابل مس رفسنجان از محمدحسین مرادمند در کنار رافائل سیلوا در مرکز خط دفاع استفاده کرد اما مصدومیت مرادمند سبب شد تا یزدانی به جای او به زمین برود و زوج مرکز دفاعی بازهم تغییر کند.

حالا در بازی امروز مقابل تراکتور با توجه به غیبت مرادمند و غلامی، سیاوش یزدانی در ترکیب اصلی به میدان رفت و زوج سیلوا شد.

1788758

زوج جدید خط دفاعی استقلال اگر در بازی گذشته مقابل مس کلین شیت کرد؛ اما در این بازی نتوانست مانع از باز شدن دروازه شود و البته یک شکست تلخ را متحمل شدند. نکتۀ قابل توجه این است که استقلال با زوج جدید خط دفاعی خود برنده نشد تا این موضوع نیز برای آبی‌ها به ثبت برسد.

این را هم باید در نظر بگیریم که مصدومیت بازیکنان در بازی‌های گذشته، دست ساپینتو را برای انتخاب ترکیب بسته و همین مساله سبب ایجاد مشکلاتی در این تیم شده است.