به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد جمعه شب در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف اورتون رفت و نام رشفورد یک بار دیگر در بین گلزنان این تیم در این دیدار قرار گرفت. 
این مهاجم انگلیسی ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد پاس گل اول شیاطین سرخ را برای آنتونی ارسال کند. او همچنین کار را چنان برای کانر کودی سخت کرد که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. 
این بازیکن در نهایت نیز موفق شد گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند تا برای پنجمین بازی متوالی در ترکیب یونایتد گلزنی کرده باشد. 

1788926


رشفورد پس از پایان این بازی در گفتگو با ITV اظهار داشت:« از نظر عملکردم در زمین باید بگویم که در حال حاضر در بهترین روزهایم هستم، بنابراین احساس بسیار خوبی در زمین دارم. من در پست‌ها و مناطقی قرار می‌گیرم که بتوانم گلزنی کنم. اگر همچنان به خلق موقعیت ادامه دهم، احساس می‌کنم که همچنان به گلزنی هم ادامه خواهم داد.»
او درباره تلاش یونایتد برای فتح جام در این فصل گفت:« هدف ما همین است، به همین دلیل است که تلاش می‌کنیم و با تمام وجود در زمین بازی می‌کنیم. ما می‌خواهیم به فینال‌ها برسیم و بازی‌های بزرگی انجام دهیم. در نهایت می‌خواهیم جامی را به دست آوریم. امیدوارم که این فصل واقعا شانس انجام این کار را داشته باشیم.»