از روزی که امضای شهره موسوی پای نامه اعضای هیات رئیسه به رئیس معزول فدراسیون فوتبال رویت شد، به شکل مرموز و مشکوک علیه نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال تجمع خیابانی راه افتاد...

امضای شهره موسوی پای نامه عزل شهاب عزیزی خادم بدجوری خوبان عالم را به هم ریخته است!

به گزارش طرفداری، فریدون قربانیان همسر شهره موسوی نایب‌ رئیس بانوان فدراسیون فوتبال مدت‌هاست درگیر یک پرونده اقتصادی شده و این پرونده در حال رسیدگی است اما درست از زمانی که شهره موسوی نامه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به شهاب عزیزی خادم مبنی بر برگزاری جلسه عزل رئیس فدراسیون را امضا کرد، پای او هم به شکل عجیبی به این پرونده باز شده و هر از گاهی علیه شهره موسوی تجمع خیابانی برگزار می شود. این تجمع ها در هفته منتهی به برگزاری جلسه عزل شهاب عزیزی خادم شدت گرفت و افرادی که گفته می‌شد اغلب شان از یکی از محدوده های مرز استان خوزستان و لرستان با اتوبوس به تهران آورده شده‌اند، مقابل فدراسیون فوتبال و سه روز بعد مقابل مرکز ملی فوتبال تجمع کردند.

امروز صبح هم تجمع مشابه ای حوالی دادسرای اقتصادی برگزار شد که گفته می شود بی ارتباط با سربازان بدنام خوبان عالم نیست! آنهایی که فیلم های کوتاه تجمع امروز را دیده اند می گویند چهره های آشنا و تکراری فراوان است.

خوبان عالم، اداره و اختیار فدراسیون فوتبال را از دست داده اما همچنان دل در گروی فوتبال دارد و به موازات تلاش برای یارکشی در مجمع، هر یک از اعضای هیات رییسه را هم به نوعی تخریب می کند!