به گزارش "ورزش سه"،  تلاش اریک تن‌هاخ برای جذب مهاجم در هفته‌های اخیر شدت گرفته است. رسانه‌ها از این تلاش‌ها به عنوان برنامه شیاطین سرخ برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو یاد می‌کنند. تن‌هاخ پیش از این گزینه‌هایی مثل ماکسیم چوپوموتینگ از بایرن مونیخ، ژوائو فلیکس و اولیویه ژیرو را هدف گرفته بود.

اما در روزهای اخیر، گزارش‌ها حاکی از این است که در حال حاضر گزینه اول یونایتد ووت وخهورست، مهاجم هلندی بشیکتاش است که در جام جهانی قطر با درگیری‌ای که با لیونل مسی پیدا کرد مورد توجه قرار گرفت. 

وخهورست مهاجمی قدرتی است که به خصوص در نبردهای هوایی بسیار موفق است. او در این فصل در لیگ ترکیه برای بشیکتاش 16 بازی انجام داده و 8 گل به ثمر رسانده است. اما یونایتد برای جذب او در ماه ژانویه با مشکلاتی مواجه است. اولین مشکل این خواهد بود که مهاجم هلندی همچنان با باشگاه برنلی قرارداد دارد و به صورت قرضی برای بشیکتاش بازی می‌کند.

1789440

جیحون کازانجی، مدیر ورزشی بشیکتاش، امروز با هشدار به منچستریونایتد گفت: "یونایتد اگر وخهورست را می‌خواهد، اول باید با برنلی مذاکره کند تا بعد آن‌ها با ما تماس بگیرند.

اگر ما قبول کنیم، فقط آن وقت است که قرارداد قرضی فسخ می‌شود. در غیر این صورت قرارداد تا ماه ژوئن ادامه دارد و وخهورست تا تابستان در اختیار ما خواهد بود. او نمی‌تواند همین‌طوری استانبول را ترک کند. آن‌ها باید به ما غرامت بدهند."

1789379

صحبت‌های کازانجی نشان می‌دهد بشیکتاش انتظار دارد برای دست کشیدن از این مهاجم هلندی مبلغی از طرف یونایتد دریافت کند. بشیکتاش در قرارداد قرضی خود با برنلی از این گزینه برخوردار است که در تابستان آینده با پرداخت مبلغی وخهورست را دائمی کند. باشگاه ترکیه‌ای به همین دلیل حاضر نیست او را به رایگان از دست بدهد.