به گزارش "ورزش سه" رضا عنایتی که ابتدای فصل صحبت سرمربیگری‌اش در استقلال به طور جدی مطرح شد، حالا درباره شایعه برکناری ساپینتو می‌گوید: به نظرم اصلاً نباید این حرف‌ها مطرح شود. هنوز ۱۵بازی تا پایان فصل مانده، جام حذفی هم مانده، درست نیست با انتشار خبر برکناری و فشار گذاشتن روی کادرفنی، آرامش را از آن‌ها سلب کنیم.
او درباره اینکه آیا کسی با او درباره حضور در استقلال صحبت کرده یا نه، می‌گوید: من می‌گویم باید از ساپینتو حمایت کرد، شما می‌پرسید کسی با من صحبت کرده؟ معلوم است که نه. استقلال در قلب ما که با پیراهن آن درخشیدیم قرار دارد، بنابر این برای‌مان مهم است این تیم موفق شود و حالا ساپینتو مسئول این ماجراست.
مهاجم اسبق آبی‌ها توضیح می‌دهد: ۱۵بازی تا پایان فصل باقی مانده؛ یعنی ۴۵امتیاز و این فرصت بزرگی است که استقلال، قهرمانی‌اش را تکرار کند. من به شخصه به این تیم امیدوارم و دوست ندارم کسی با نام من برای استقلال حاشیه درست کند.
«استقلال با عنایتی و نکونام هم قهرمان می‌شد»، عنایتی درباره این صحبت آجرلو می‌گوید: این لطف سردار است، ابتدای فصل صحبتی شد و به نتیجه نرسید و فرهاد این تیم را جمع کرد. من و بقیه پیشکسوتان برای قهرمانی خوشحال شدیم و چه بهتر که یکی از نسل ما روی نیمکت حضور داشت.
او درباره شرایط این روزهای خودش توضیح می‌دهد: واقعیت این است استراحت می‌کنم و مطالعه. فیلم تمرینات مربیان طراز اول دنیا را می‌بینم و در کنار خانواده‌ام هستم. برای مربیگری عجله ندارم و ابتدای فصل که با وجود مذاکره با چند تیم، به نتیجه نرسیدم، ترجیح دادم دنبال یک تیم باثبات و باآرامش باشم.