نگاهی داریم به 10 گل جذاب و تماشایی نیم فصل اول لیگ برتر ایران...

نیم فصل اول لیگ 22 به پایان رسید. تا به اینجا گل های زیبایی را دیده ایم.

طرفداری | با انجام 119 بازی نیم فصل اول لیگ 22 به پایان رسید. تنها بازی انجام نشده در نیم فصل اول دیدار آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان بود که به علت شرایط جوی به زمان دیگری موکول شد. 10 گل برتر نیم فصل اول لیگ برتر را برای شما آماده کردیم و شما مخاطبین عزیز رسانه طرفداری می توانید با شرکت در نظرسنجی بهترین گل نیم فصل اول را انتخاب کنید. گل های انتخاب شده توسط تحریریه رسانه طرفداری، ترتیب خاصی ندارند و رای شما در رتبه بندی آنها موثر است.

حمید بوحمدان (ملوان 3-1 فولاد)

در هفته ششم لیگ برتر، فولاد در ورزشگاه سیروس قایقران برابر ملوان قرار گرفت. ابتدا شاگردان مازیار زارع با گل به خودی سینا شاه عباسی و گل مهران احمدی با نتیحه 2 بر 0 از فولاد پیش افتادند. در دقیقه 44 شوت تماشایی حمید بوحمدان باعث شد تا اختلاف کم شود. گل حمید بوحمدان به ملوان یکی از 10 گل برتر نیم فصل اول لیگ برتر است. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود ملوان به پایان رسید.


سعید صادقی (هوادار 1-3 پرسپولیس)

هوادار و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گفتند. سعید صادقی در این دیدار بریس کرد و دو گل به ثمر رساند. گل دوم سعید صادقی به هوادار گل بسیار زیبایی بود که روی حرکت انفرادی و شوت دقیق او به ثمر رسید.


رامین رضاییان (سپاهان 4-2 تراکتور)

بی شک یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل اول لیگ 22 رامین رضاییان است. رامین رضاییان آمار درخشانی را در سپاهان ثبت کرده است. در هفته دهم لیگ برتر سپاهان و تراکتور به مصاف هم رفتند. گل دوم سپاهان توسط رامین رضاییان روی یک ضربه کاشته دیدنی وارد دروازه تراکتور شد.


کوین یامگا (استقلال 1-0 مس کرمان)

یک برتری خفیف با تک گل کوین یامگا. استقلال در هفته سوم لیگ برتر برابر مس کرمان قرار گرفت. تا دقیقه 75 این دیدار با نتیجه 0-0 دنبال می شد اما ضربه ناگهانی کوین یامگا روی اشتباه بازیکنان مس کرمان وارد دروازه این تیم شد تا استقلال با تک گل یامگا در این دیدار پیروز شود.


محمد عباس زاده (تراکتور 3-2 نفت مسجد سلیمان)

در این دیدار ابتدا نفت مسجد سلیمان از تراکتور پیش افتاد اما ماشین گلزنی تراکتور با هت تریک خود یک کامبک رویایی را برای تبریزی ها رقم زد. عباس زاده در این دیدار یکی از گل های خود را روی یک ضربه قیچی تماشایی به ثمر رساند.


رضا دهقانی (تراکتور 3-2 نفت مسجد سلیمان)

این دیدار یک گل تماشایی دیگر داشت؛ گل رضا دهقانی در دقیقه 69. دهقانی روی یک چرخش زیبا و ضربه ای از راه دور دروازه تراکتور را برای بار دوم باز کرد.


سامان نریمان جهان (نفت مسجد سلیمان 1-2 پرسپولیس)

شاید نفت مسجد سلیمان در نتیجه گرفتن ضعیف باشد اما در زدن گل های زیبا حرف های زیادی برای گفتن دارد. در این دیدار ابتدا نفت مسجد سلیمان روی یک ضد حمله و شوت مهار نشدنی سامان نریمان جهان به گل رسید.


میلاد زکی پور (گل گهر2-2 سپاهان)

گل گهر و سپاهان در هفته سوم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند. سپاهان در این دیدار با نتیجه 2 بر 0 جلو بود اما شاگردان قلعه نویی نتیجه را عوض کردند. گل دوم سپاهان در دقیقه 51 توسط میلاد زکی پور با یک ضربه کاشته دیدنی به ثمر رسید.


هادی محمدی (فولاد 3-2 تراکتور)

هفته سوم لیگ برتر مملو از گل های زیبا بود. فولاد در ابتدا با دو ضربه پنالتی از تراکتور پیش افتاد. هادی محمدی در دقیقه 58 روی یک شوت از راه دور گل اول تراکتور را به ثمر رساند. یک گل دیدنی که جز 10 گل برتر نیم فصل اول لیگ برتر است.


سینا اسدبیگی (گل گهر 0-2 پرسپولیس)

یک گل ماندگار که زمان زیادی از آن نمی گذرد. سینا اسدبیگی با یک شوت دیدنی توانست گل دوم پرسپولیس برابر گل گهر را به ثمر برساند تا حساس ترین دیدار هفته چهادرهم به سود پرسپولیس تمام شود.


زیباترین گل نیم فصل اول لیگ برتر به انتخاب کاربران طرفداری

با شرکت در نظرسنجی، بهترین گل نیم فصل اول لیگ برتر را انتخاب کنید.

لینک نظرسنجی