به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی پرسپولیس و نساجی، درحالی‌که سرخ‌ها با نتیجه 5-1 از حریف پیش بودند و شاگردان یحیی بهترین بازی فصل خود را ارائه می‌دادند، یک دعوای عجیب میان مهدی ترابی و احمد موسوی، بازی را تحت‌تاثیر خود قرار داد.

موسوی و ترابی با یکدیگر درگیری لفظی و فیزیکی داشتند که در نهایت داور مهدی ترابی را اخراج و به سید احمد موسوی کارت زرد نشان داد. البته ماجرا به همین‌جا ختم نشد و علاوه‌بر شکایت باشگاه پرسپولیس از مدافع نساجی، کمیته انضباطی هر دو را احضار کرد و قرار است امروز به تخلفات این دو بازیکن از سوی کمیته انضباطی رسیدگی شود.

یکی از سؤالاتی که در کنفرانس خبری امروز یحیی گل‌محمدی پیش از بازی با ون پارس از او پرسیده شد به ماجرای مهدی ترابی و احتمال غیبت او با رأی کمیته انضباطی اختصاص داشت. یحیی عکس‌العمل کمیته انضباطی را عجولانه دانست و معتقد بود از این نوع دعواهای فوتبالی بارها در زمین و کنار خط اتفاق افتاده است.

1788459

او در این خصوص بیان کرد: "بحث ترابی، بحث خیلی فوتبالی‌ای بود. وقتی این اتفاق افتاد حساسیت بی‌جهت به این موضوع نشان دادند؛ خصوصا کمیته انضباطی که واکنش عجولانه‌ای داشت. یک اتفاق فوتبالی داخل زمین رخ داده و داور هم سر صحنه بود و جریمه‌شان کرد. جریمه‌ها بر اساس کارت‌ها اعمال می‌شود، ولی اینکه بخواهیم بعد از بازی قضیه را خیلی بزرگ کنیم، کار نادرستی بود. مسئله بین دو بازیکن بود و بعد از بازی هم از هم عذرخواهی کردند. خیلی مسائل بزرگتر از این اتفاق می‌افتد، دعواهای کنار و داخل زمین و خیلی راحت گذشت کردند؛ الآن هم باید این اتفاق می‌افتاد، ولی مسئله را فرافوتبالی کرده‌اند و این اتفاق خوبی نیست."

در نهایت، باید دید کمیته انضباطی امروز چه تصمیمی در خصوص این دو بازیکن خواهد گرفت.