به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت دیدار استقلال و تراکتور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به کوپال ناظمی سپرده شده است. این داور 38ساله، که تجربیات زیادی در عرصه قضاوت دارد، همواره از نظر سبک داوری و البته فیزیک جزء نام‌های کاربلد در بین داوران شناخته شده است.

بازی استقلال و تراکتور با توجه به اینکه دو تیم چند روز قبل در لیگ برتر با هم دیدار کردند، می‌تواند صحنه‌های سختی را برای داور وسط رقم بزند و به همین خاطر کمیته داوران تصمیم گرفته قضاوت آن را به یک داور باتجربه بسپارد.

ناظمی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال هم شرایط خوبی را تجربه کرده است. او که از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار است، تاکنون 5 بار در لیگ برتر سوت زده و در رده دوم از نظر تعداد قضاوت در بین داوران قرار دارد. این داور باتجربه در بازی‌هایی که قضاوت کرده توانسته سوت‌های خوبی را بزند و در این فصل از کم‌اشتباه‌ترین داوران محسوب می‌شود.

با این پیشینه خوب در فصل جاری، حالا ناظمی در ششمین قضاوت فصل خود برای یک قضاوت کم‌اشتباه دیگر آماده می‌شود.او جزء داورانی است که نشان داده تحت‌تاثیر فضای مجازی و شرایط بیرونی قرار نمی‌گیرد و در هر بازی سعی دارد بهترین تصمیمات را بگیرد. به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود در مسابقه روز پنجشنبه نیز قضاوت خوبی را انجام بدهد.