به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور در لیگ برتر، به یک‌باره جوی پر سر و صدا پیرامون ادامه کار سرمربی پرتغالی استقلال در این باشگاه و تصمیم‌گیری هیئت مدیره در این خصوص به وجود آمد.

فضایی که البته خیلی زود و پس از برگزاری جلسه این هیئت از بین رفت تا مشخص شود ریکاردو ساپینتو با قدرت به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

کاپیتان سابق اسپورتینگ و بازیکن شاخص فوتبال پرتغال، بعد از شروع قابل‌قبول در استقلال و قهرمانی در سوپرجام، بعد از جام جهانی و به واسطه مصدومیت‌های پرتعداد در اردوی تیمش، نتوانست آن بازی باکیفیت سابق را از بازیکنانش بگیرد.

1789792

همین موضوع نبردن‌های استقلال را در پی داشت تا اینکه آبی‌ها در تبریز با دو گل مغلوب تیم متحول‌شده تراکتور با خمس شد. سرمربی اسپانیایی تراکتور که سابقه حضور در لالیگا را دارد، این هفته به همراه تیمش به تهران سفر می‌کند تا در بازی جام حذفی مقابل ساپینتو و تیمش قرار بگیرد.

فرصتی ایده‌آل برای ریکاردو که این بار می‌تواند از کنار خط شاگردانش را در مسیر پیروزی، صعود به مرحله بعد و البته گرفتن انتقام شکست در بازی لیگ، هدایت کند.

ساپینتو امروز تمرینات تیمش را هم با همان جدیت همیشگی برگزار کرد و پیش از شروع آن هم با بازیکنان خود آخرین دستورات تاکتیکی و برنامه‌های مدنظرش را هماهنگ کرد تا برای کسب یک نتیجه ایده‌آل استارت بزنند.