به گزارش "ورزش سه"، داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس که در این فصل به هوادار پیوسته پس از مدت‌ها به صحبت پرداخت اما سکوت او در مورد ماجراهای پرسپولیس و جدایی‌اش از این تیم ادامه دارد.

فنایی  ابتدا و در ارتباط با چرایی سکوت بلند مدت خود گفت: واقعیت آن است که در فصل جاری و به دلیل رفاقت دیرینه با ساکت الهامی بدون شناخت قبلی به مجموعه هوادار آمدم و همان طور که خودتان می‌دانید سرمربی ما متفاوت ترین دوران سرمربی‌گری خود را در آرامش تجربه می کند و برای بنده نیز همین فضا در یک مجموعه بی حاشیه به طور طبیعی ایجاد شده است.

مربی گلرهای هوادار در ادامه و در مورد صحبت‌های ساکت الهامی که وی را بهترین مربی دروازه‌بان‌های فوتبال ایران معرفی کرده است اضافه کرد: لطف ایشان است و درک و شناخت مشترک میان بنده و ایشان خوشبختانه سبب شده است همکاری دوستانه و صمیمانه‌ای میان همه همکاران پرتلاش و با دانش مان در کادر فنی برقرار باشد.

1790736

ملی پوش پیشین و با سابقه فوتبال ایران در ادامه و در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در ارتباط با ثبت هفت کلین شیت از سوی گلرهایش و معرفی یک دروازه بان جوان و ناشناخته دیگر افزود: خیلی به رکوردها اهمیت نمی‌دهم اما در فضایی که ساکت الهامی و مدیران باشگاه در بهره‌گیری از جوان ترها ایجاد کرده‌اند، برای من که در گذشته چنین تجربه‌ای را در کارنامه داشته‌ام کار را آسان تر می‌کند و امروز هوادار دو گلر با تجربه و یک گلر جوان دارد که هر یک از شانس برابری برای به میدان رفتن در هر دیدار برخوردارند. مهرداد طهماسبی، میلاد فراهانی و محمدرضا خالدآبادی، هر سه گلر ما در آمادگی کامل قرار دارند.

داود فنایی در پایان گفت :در هوادار همه و همه از پشتیبانی، پزشکی، اجرایی، اداری، حقوقی، رسانه، سرپرست، مدیریت، کادر فنی و تمامی بازیکنان صد در صد توان خود را برای بهتر شدن به کار می‌گیرند و همین که همه با هر میزان بودجه و بضاعتی صادقانه تلاش می‌کنند برای من بسیار ارزشمند است.