به گزارش "ورزش سه"، نخستین سال صعود مس رفسنجان در لیگ برتر ایران با یک قرعه سخت در جام حذفی برای آنها همراه شد و شاگردان محمد ربیعی علی‌رغم نمایش پرتلاش در نخستین بازی آن فصل، در اصفهان به سپاهان باختند و در دوره قبل نیز اوضاع بر وفق مرادشان پیش نرفت، اما آنها دیروز شرایط متفاوتی برابر ذوب‌آهن داشتند.

مس رفسنجان که سال گذشته پس از برتری در تبریز مقابل تراکتور و عبور از سد پدیده به مرحله یک‌چهارم رسید و در عین ناباوری در ضربات پنالتی به خلیج فارس ماهشهر باخت و نتوانست شانس فینالیست شدن پیدا کند، دیروز با نمایش خوبی جام حذفی را آغاز کرد و حالا امیدوار است در این فصل دستاور بهتری داشته باشد.

1790775

شاگردان ربیعی دیروز با نمایش بهتر و در اختیار داشتن مالکیت توپ بیشتر نسبت به ذوب‌آهن، توانستند حملات بیشتری نسبت به حریف خود به وجود بیاورند و با تک گل شیمبا به برتری برسند تا مس رفسنجان گام اول در فصل جدید جام حذفی را محکم بردارد و به فکر بازی آینده در این رقابت‌ها باشد.

ربیعی که امید زیادی دارد تیمش با نمایش دفاعی منسجم و کم‌اشتباه در این فصل و خط دروازه مطمئن، در جام حذفی نیز به موفقیت برسد و برخلاف دو فصل اخیر به جمع چهار تیم نهایی و فینال برسد، دیروز با روحیه بالایی شاگردان خود را در کنار زمین هدایت می‌کرد و با خیال راحت بازی با ذوب‌آهن را پشت سر گذاشت.

1790776