لیگ برتر از هفته آینده مجددا شروع می شود

از آخر هفته بعد دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز خواهد شد. در مهم ترین دیدارهای این مرحله، تیم های سپاهان برابر استقلال، تراکتور برابر گل گهر و پرسپولیس برابر ذوب آهن بازی خواهند کرد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 32 امتیازی است، سپاهان و استقلال 27 امتیازی و تیم گل گهر با یک بازی کمتر 27 امتیازی است.

این هفته و قبل از بازیهای هفته شانزدهم دیدار عقب افتاده آلومینیوم اراک و گل گهر هم برگزار خواهد شد و گل گهر در هفته بعد 2 بازی بسیار سخت برابر تیم های آلومینیوم اراک و تراکتور، 2 تیم خوب لیگ برتر در خانه حریفان دارد. 

استقلال و سپاهان هم مهم ترین و البته سخت ترین بازی هفته را برابر هم دارند و سخت است یکی از این 2 تیم برابر دیگری به برد دست پیدا کند.

بر این اساس پرسپولیس در تهران برابر ذوب آهن بازی دارد و کارش هرچند راحت نیست اما به هر حال نسبت به سایر رقبا یعنی سپاهان و استقلال و گل گهر کار ساده تری پیش رو دارد.

اگر تیم های سپاهان و استقلال مساوی کنند و گل گهر نتواند برابر 2 رقیب سرسخت فاتح باشد، پرسپولیس با برد برابر ذوب آهن می تواند بین خود و رقبا فاصله بیندازد.

بهترین گزینه برای پرسپولیس این است که ذوب آهن را ببرد و 35 امتیازی شود.

در صورت مساوی گل گهر برابر رقیبان(گل گهر یک بازی عقب افتاده هم دارد) و مساوی استقلال برابر سپاهان، گل گهر را 29 و تیم های استقلال و سپاهان را 28 امتیازی خواهیم دید.

اما بدترین گزینه برای پرسپولیس این است که برابر ذوب آهن برنده نشود و گل گهر هر 2 بازی خود را ببرد و در این صورت هر 2 تیم پرسپولیس و گل گهر در جدول رده بندی 33 امتیازی خواهند شد و پرسپولیس برای قهرمان شدن یک رقیب بسیار جدی و سرسخت پیدا خواهد کرد.