به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش ال‌پریودیکو پیام‌های واتساپی بین اعضای هیئت‌مدیره سابق بارسا و جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه را منتشر کرد. پیام‌هایی عجیب و باورنکردنی بر علیه لیونل مسی که در آن، از او با عناوینی چون «موش فاضلاب» و «کوتوله هورمونی» یاد شده بود. بارتومئو در میانه‌های فصل 21-2020 بود که از سمت خود استعفا کرد و سپس در مارس 2021 خوان لاپورتا ریاست بارسلونا را برعهده گرفت.

1791480

در پیام‌های واتساپی افشاشده، اعضای هیئت‌مدیره علیه خوان لاپورتا و جرارد پیکه نیز حرف زده بودند. جوزپ ماریا بارتومئو، اسکار گرائو، جوردی مویش، گومز پونتی، اوریول توماس، داوید بِلوِر، پانچو شرودر و خاویر سوبرینو، افرادی هستند که در این افشاگری (ال‌پریودیکو) نامشان مطرح شده است.

1633995

بارتومئو در اولین واکنش خود به این موضوع به خبرگزاری EFE گفت: «می‌خواهم اینجا شفاف و روشن تأکید کنم که هیچ نقشی در انتشار پیام‌ها نداشتم و اصلا اطلاعی از این‌که کسی قرار است آن‌ها را در اختیار این رسانه قرار بدهد نیز نداشتم.»

همه‌چیز حکایت از این دارد که اسکار گرائو (مدیر اجرایی سابق بارسا) و پونتی (رئیس خدمات قضایی سابق بارسا) در افشای این پیام‌ها نقش داشته‌اند.