به گزارش "ورزش سه"، بویر که فرصت زیادی برای بازی در بروسیا مونشن گلادباخ پیدا نکرده بود در تابستان 2022 به صورت قرضی به برنلی ملحق شد و حالا به ستاره این تیم تبدیل شده است.

این بازیکن لقب بکن بویر را به خاطر توانایی تکنیکی خاصی که به عنوان یک مدافع دارد از هواداران برنلی دریافت کرده که در واقع اشاره به نام فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان، دارد و حالا موفق شده است اولین گلش را نیز برای این تیم به ثمر برساند. 

بیر در دیدار برابر کاونتری موفق شد در دقیقه 82 روی ضربه کرنر گلزنی و بازی را 0-1 به سود تیمش کند. او پس از پایان این بازی به سایت برنلی گفت:« من باید صادق باشم، بسیار خوشحال هستم چون پیش از این هرگز گل نزده بودم. گلزنی در ورزشگاه خودی بسیار بهتر هم هست و ما توانستیم با این گل پیروز شویم.»

او با اشاره به اهمیت این پیروزی برای تیمش اضافه کرد:« امروز به سه امتیاز نیاز داشتیم. البته که گلزنی بسیار حس خوبی دارد اما پیروزی تیم برای من بسیار مهم‌تر است. من برای بازیکنان بسیار خوشحال هستم. ما در نیمه دوم بسیار تلاش کردیم و جواب این تلاش را با پیروزی گرفتیم.»

برنلی پس از 27 بازی حالا 16 امتیاز بیشتر از واتفورد دارد و در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار گرفته است. آنها به هفدهمین پیروزی متوالی این فصل دست پیدا کردند و این در حالی است که تنها دو شکست را تجربه کردند.