به گزارش "ورزش سه"، با پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، یکی از نفراتی که جدایی او قریب الوقوع به نظر می رسید، وینسنت ابوبکر مهاجم کامرونی این تیم بود. بازیکنی که مدت هاست به دنبال دریافت رضایت نامه اش از تیم عربستانی و حضور در یک باشگاه دیگر است و تا بدین لحظه موفق به انجام این کار نشده است.

از آنجایی که فهرست بازیکنان خارجی النصر پر شده بود، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا به قرارداد ابوبکر پایان دهند تا جا برای ثبت نام رونالدو باز شود. اما با آسیب دیدگی گیسلین کونان ساحل عاجی و دوری چند ماهه او از میادین، سران باشگاه سعودی تصمیم گرفتند تا مانع از جدایی ابوبکر شده و نام کونان را از لیست خارج کرده و رونالدو را جانشین او کنند.

1791777

در این میان، شب گذشته نیز داوید اوسپینا گلر کلمبیایی تیم به دلیل شکستگی یکی از استخوان های آرنج، حداقل 6 هفته از میادین به دور خواهد بود و مشخص نیست که نام او از فهرست تیم خارج می شود یا خیر. این مسئله باعث شده تا مدیران النصر برای صدور رضایت نامه ابوبکر دست نگه دارند و این بازیکن که در آستانه پیوستن به بشیکتاش ترکیه بود، با وضعیت عجیبی روبرو شود.

ابوبکر که در دیدار دیشب برابر الشباب 90 دقیقه روی نیمکت تیمش بود، به دنبال بازگشت به لیگ ترکیه و پوشیدن پیراهن بشیکتاش است. چندی پیش نیز اظهارنظر عجیبی از قول این بازیکن منتشر شد که او پس از دیدن تمرینات رونالدو، بیش از پیش مطمئن شده که لیونل مسی بازیکن بزرگی است. نقل قولی که کذب و ساختگی بود و ابوبکر این روزها به تمریناتش با النصر ادامه می دهد تا وضعیتش مشخص شود.