به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت عارف غلامی، سرمربی استقلال تصمیم گرفت تا از حضور مرادمند در خط دفاعی تیمش استفاده کند. اما طولی نکشید که این بازیکن نیز دچار آسیب دیدگی شد تا ساپینتو این بار به سراغ استفاده از زوج یزدانی و سیلوا برود.

حالا غلامی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار حساس هفته بعد برابر سپاهان ندارد. این بازیکن که در روزهای گذشته مشغول انجام تمرینات انفرادی بود، می تواند در تمرینات گروهی حضور پیدا کرده و در خدمت ساپینتو خواهد بود.

اکنون سرمربی پرتغالی باید تا پیش از دیدار برابر سپاهان به جمع بندی نهایی برسد که از چه نفراتی در خط دفاعی تیمش استفاده کند. آیا ساپینتو ریسک کرده و پس از بازگشت عارف از مصدومیت، بلافاصله و در دیدار حساس در نقش جهان او را به میدان می فرستد یا همچنان یزدانی و سیلوا بازیکنان استقلال در خط دفاعی خواهند بود؟

در دیدارهای قبل مقابل تراکتور (2 بازی لیگ و حذفی) و همچنین جدال با مس رفسنجان، استقلال موقعیت های زیادی را به خط حمله حریفان خود داد و این مسئله باعث نارضایتی ساپینتو شده بود. حالا با بازگشت غلامی، خیال کادرفنی نیز تا حدودی راحت شده است.