یولیان ناگلزمان امیدوار است که مانوئل نویر آمادگی لازم برای حضور در بازی مقابل سالزبورگ را داشته باشد

 در چارچوب هفته بیست و پنجم بوندسلیگا، فردا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان بایر لورکوزن است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد وضعیت ترکیب بایرن برای بازی مقابل لورکوزن، شرایط نویر و گورتسکا، برخی از مسائل تاکتیکی حول محور بایرن و موارد دیگری صحبت کرده است. ناگلزمان در مورد بازی فردا بایرن مقابل لورکوزن گفت:

کنترل بازی اهمیت زیادی برای ما خواهد داشت. لورکوزن 4 بازیکن خطرناک در خط حمله دارد و ما باید مراقب آن ها باشیم. آن ها در خط حمله سرعت زیادی دارند و ما باید برای آن آماده باشیم. انتظار ندارم که آن در شرایط مشابه با بازی رفت باشند. آن ها در آن بازی فوق العاده هجومی بودند. این فرض را دارم که آن پرس زیادی روی ما اعمال می کنند اما در عین حال عقب تر بازی خواهند کرد.

 ناگلزمان در مورد غایبان و حاضران بازی فردا:

 زابیتسر دیروز را به دلیل سرماخوردگی از دست داد. بونا به تمرینات تیمی بازگشته است و در دسترس خواهد بود. استانشیچ نیز وضعیتی مشابه با سار دارد. او در مسیر بهبودی قرار دارد. بعد از 3 ماه دوری طولانی مدت به تیم بازگشت، اما وضعیت او دوباره خوب به نظر می رسد. دیویس امروز باید تحت آزمایش قرار بگیرد. او گزینه ای برای 2 هفته آینده نخواهد بود زیرا در هفته های گذشته نتوانسته کاری انجام دهد. متاسفانه لوکاس را نیز به دلیل دریافت کارت زرد پنجم در اختیار نداریم. تولیسو نیز دویدن را شروع کرده اما بازگشت او نیز 1 یا 2 هفته به طول خواهد انجامید. به دلیل بیماری زابیتسر، وضعیت متفاوتی در مورد خط هافبک خواهیم داشت. می توانیم با مارک روکا بیشتر تدافعی و با توماس و جمال بیشتر تهاجمی باشیم. من نمی خواهم بدون جمال این کار را انجام دهم زیرا عملکرد خوبی داشته است. توماس در دسترس است اما باید تعادل را برقرار کنیم.

 ناگلزمان در مورد وضعیت مانوئل نویر و لئون گورتسکا:

مانو امروز برای اولین بار، تمرینات تیمی را از سر گرفت. وضعیت او به نظر خوب می آید. زانویش هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده که این طبیعی است. او هنوز هم گزینه ای برای بازی فردا نیست. ساده لوحانه است که او را پس از یگ جلسه تمرینی درون دروازه قرار دهیم. دید مثبتی نسبت به این موضوع داریم و برای بازی مقابل سالزبورگ یک هدف کوچک داریم. فعلا باید برای 2 یا 3 روز آینده صبر کنیم و ببینیم چی می شود. در مورد لئون نیز همین وضعیت صدق می کند. او پیشرفت خوبی داشته و اکثر مواقع دردی ندارد. در مسیر درستی قرار دارد و در تلاش هستیم او را طی 1 یا 2 هفته آینده به بخشی از تمرینات تیمی اضافه کنیم. او برای مدت ها از میادین دور بوده و برای به دست آوردن آمادگی اش نیاز به زمان دارد.

 ناگلزمان در مورد نیکلاس زوله: 

 او تاثیر خوبی روی تیم دارد و به خوبی تمرین کرده است. به طور معمول او فردا بازی خواهد کرد.

 ناگلزمان در مورد نبود سرعت کافی در انتقال توپ از خط دفاع:

 البته که دیویس از نظر سرعت، امکان خوبی برای ما خواهد بود. اما اینطور نیست که بدون او سرعت لازم برای بازگشت به دفاع را نداشته باشیم. ما مانند بازی رفت نیز چند ضد حمله خواهیم داشت. ما 3 گل را از روی ضد حمله ها به ثمر رساندیم.

 ناگلزمان در مورد بازیکنانی که قراردادشان رو به پایان است:

 این موضوع بسیار مورد بحث قرار گرفته است. نظر من در اینباره واضح است. این در ماهیت یک قرارداد است که پس از مدتی به پایان برسد. من دوست دارم کسی بازی کند که هرکاری برای تیم انجام دهد و تمام تلاشش را بکند. 

 ناگلزمان در مورد اینکه بایرن مونیخ در نیمه دوم بهتر از نیمه اول عمل می کند، گفت:

 من این ایده را همیشه داشته ام که در نیمه اول نیز باید عملکرد خوبی داشته باشیم. مقابل فرانکفورت این کار را به خوبی انجام دادیم. این فقط به ذهنیت ما مربوط نمی شود بلکه بیشتر به خاطر حریفان است که می توانند شروع خوبی داشته باشند.

 ناگلزمان در مورد بازی های پیش روی بایرن مونیخ:

 روحیه درون تیم و باشگاه دوباره در حال بهتر شدن است. بازی های هیجان انگیری با لورکوزن، سالزبورگ و هوفنهایم در پیش رویمان قرار دارند. تاکنون هرگاه بازی های مهمی داشتیم، آماده بوده ایم و اکنون بازی های آینده برای ما اهمیت دارند.

 ناگلزمان در مورد جنگ روسیه و اوکراین:

 به نظرم هرچه زودتر باید جنگ را متوقف کنیم. تصاویر ترسناکی در اخبار منتشر می شوند. هیچکس نمی خواهد ببینید که همسر و فرزندانش باید فرار کنند. خانواده نامزد زابیتسر در اوکراین حضور دارند و او در اینباره نگران است. ما امیدواریم این وضعیت به زودی به پایان برسد.