به گزارش "ورزش سه"، تحقیقات درباره عملکرد مدیران یوونتوس در زمینه مالی و اقتصادی باعث شد که توجه دادستانی تورین به توافقی بین آنها و رونالدو جلب شود. 
گفته شده بود که این ستاره پرتغالی توافقنامه‌ای را با مدیران یووه امضا کرده که تضمین پرداخت 19 میلیون یورو به او بوده است، دستمزدی که به دلیل شرایط شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق افتاده بود. 
با این حال، یکی از وکلای نزدیک به این بازیکن که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که این قرارداد محرمانه وجود داشته اما رونالدو هرگز آن را امضا نکرده و فقط به امضای مدیران یووه رسیده است. 

1609822


او در پاسخ به این سوال که چرا این بازیکن تصمیم گرفت چنین قراردادی را برای دریافت دستمزدش امضا نکند گفت که او پیش از انجام هر کاری مشورت بسیاری انجام می‌داد و در این مورد نیز به او توصیه شده بود که چنین کاری را انجام ندهد. 
وکلای این مهاجم سابق یوونتوس اخیرا درخواستی برای پرداخت این 19 میلیون یورو ارائه کرده بودند و به آنها اجازه داده شد که به مدارکی که در تحقیقات از این باشگاه به دست آمده بود دسترسی داشته باشند. 
رونالدو در دوران حضورش در یوونتوس در 134 بازی برای این تیم به میدان رفت، 101 گل به ثمر رساند و 22 پاس گل نیز ارسال کرد. او در تابستان 2021 از یووه جدا شد تا بار دیگر به منچستریونایتد برگردد.