به گزارش ورزش سه، روزنامه اسپانیایی مارکا اعلام کرد که رودی گارسیا، سرمربق فرانسوی النصر، پس از مصدومیت دیوید اوسپینا در دیدار این تیم مقابل الشباب در لیگ حرفه ای عربستان، درخواست جذب یک دروازه‌بان جدید ارائه کرده است.

مارکا همچنین تایید کرد که کیلور ناواس اولین گزینه این تیم عربستانی است و حضور این دروازه‌بان کاستاریکایی به همراه پاری‌سن ژرمن در ریاض، برای دیدار با ستاره‌های الهلال و النصر، فرصتی برای مذاکره محسوب می‌شود.

این روزنامه اسپانیایی همچنین عنوان کرد که منیر المحمدی مراکشی، دروازه‌بان فعلی تیم الوحده عربستان، گزینه دیگر النصر است اما ناواس در اولویت قرار دارد. البته امضای قرارداد با ناواس احتمالا بسیار دشوار خواهد بود، چرا که پاری‌سن ژرمن می‌خواهد از انتقال این بازیکن، درآمدزایی کند.

مارکا همچنین در بخش دیگری از گزارش نوشت باشگاه النصر پس از جذب کریستیانو رونالدو، می‌خواهد به گام‌های رو به جلو ادامه دهد و می‌داند که اگر کیلور ناواس را درون دروازه خود داشته باشد، یک قدم بزرگ دیگر برداشته است.

در این بین برخی از منابع عربی نیز خبر داده‌اند که مدیریت باشگاه النصر با توجه به غیبت دو ماهه اوسپینا، در حال انجام مذاکره برای حذف نام او از لیست این تیم هستند.