به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه دیلی‌میل به تصاویری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد مدیر برنامه‌های مارکو رویس شنبه‌شب در جریان دربی شهر منچستر در ورزشگاه اولدترافورد حضور داشته است.

با توجه به اینکه قرارداد رویس با بوروسیا دورتموند تابستان آینده به پایان می‌رسد بحث درباره انتقال احتمالی او از این باشگاه شدت گرفته و این رسانه انگلیسی مدعی است در شرایط فعلی انتقال به یک تیم لیگ برتری قوی‌ترین احتمال برای رویس به حساب می‌آید.

1792313
حضور مدیر برنامه‌های مارکو رویس در اولدترافورد در جریان دربی شهر منچستر

این در حالی است که در روزهای گذشته خبرهای زیادی درباره تلاش النصر برای به خدمت گرفتن این ستاره کهنه‌کار آلمانی منتشر شده بود. بر اساس این ادعاها باشگاه عربستانی النصر رویس را به عنوان دومین خرید بزرگ خود بعد از کریستیانو رونالدو انتخاب کرده است.

روزنامه بیلد هم ساعتی پیش با اشاره به حضور درک هبل، مدیر برنامه‌های رویس در ورزشگاه اولدترافورد در جریان دیدار یونایتد و سیتی، با او تماس گرفت و نظرش را درباره آینده این ستاره آلمانی پرسید.

مدیر برنامه‌های رویس به روزنامه بیلد گفت:" اینکه باشگاه‌های دیگر به بازیکنی مثل مارکو توجه نشان بدهند طبیعی است. چرا که قرارداد او شش ماه دیگر به پایان می‌رسد. مارکو همیشه گفته که دورتموند را دوست دارد ولی در عین حال می‌خواهد به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد".

1792314

در گذشته خبرهایی درباره علاقه دو باشگاه شهر منچستر، یونایتد و سیتی، به مارکو رویس منتشر شده است. ولی دو باشگاه انگلیسی تا این لحظه نتوانسته‌اند رویس را از دورتموند جدا کنند. حالا که خبری از تمدید قرارداد او با باشگاه آلمانی نیست باشگاه‌های انگلیسی امید بیشتری برای به خدمت گرفتن مارکو رویس پیدا کرده‌اند. باید دید آیا رویس بازی در اروپا و لیگ مهمی مثل لیگ برتر را به عزیمت به عربستان ترجیح می‌دهد یا در نهایت پیشنهاد بزرگ عربستانی‌ها او را متقاعد می‌کند تا به کریستیانو رونالدو بپیوندد؟