دو مسابقه مهم در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بین تیم های تهرانی و اصفهانی برگزار خواهد شد

در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر تیم های استقلال و سپاهان در یک دیدار به مصاف هم خواهند رفت و در دیدار دیگر تیم های پرسپولیس و ذوب آهن با هم بازی خواهند کرد.

به گزارش طرفداری، این 4 تیم ویژگی های خاص و مشترکی با همدیگر دارند. از جمله این که مصاف 2 تیم برتر تهران با 2 تیم برتر اصفهان است و دیگر این که هیچ کدام از 4 تیم تا به حال به دسته هایی پایین تر مسابقات لیگ برتر سقوط نکرده اند.

در این بین هیچ تیم دیگری در تاریخ لیگ برتر وجود ندارد که همواره درمسابقات ادوار مختلف حضور داشته باشد ضمن این که تیم فولاد خوزستان هم تیم دیگری است که به جز یک بار در تمام ادوار دیگر مسابقات لیگ فوتبال کشورمان حاضر بوده است.

هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان 4 تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن تیم هایی هستند که هیچ وقت در مسابقات لیگ برتر کشورمان سقوط نکرده اند و به نوعی امتیاز قابل توجهی نسبت به سایر تیم های دیگر دارند.

از میان این 4 تیم، سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم هایی هستند که در کورس رقابت عنوان قهرمانی هستند و ذوب آهن به روال تمام سالهای اخیر در میانه جدول رده بندی حضور دارد.