صادق ورمزیار از مهدی قائدی تمجید کرد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در خصوص اهمیت بازی آبی ها برابر سپاهان گفت.

به گزارش طرفداری، صادق ورمزیار با اشاره به پیروزی استقلال مقابل تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به ایرنا گفت:

حق استقلال پیروزی در این دیدار بود و آبی‌پوشان به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتند دست پیدا کردند.

وی افزود:

اینکه سرمربی تراکتور بخواهد پیروزی استقلال را کمرنگ کند درست نیست چرا که آبی‌پوشان باید در همان ۹۰ دقیقه با اختلاف چند گل به برتری می‌رسیدند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

عاملی که باعث شد آبی‌پوشان نتوانند در وقت قانونی به برتری برسند، نداشتن دقت در زدن ضربات آخر بود. استقلال اگر مهاجمانش موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردند هرگز کار به وقت اضافی کشیده نمی‌شد.

ورمزیار تصریح کرد:

مهدی قایدی نقش پررنگی در پیروزی استقلال داشت، این بازیکن با استفاده از تکنیک و سرعت خود هر کاری خواست با خط دفاعی تراکتور کرد و ۲ پنالتی گرفت.

وی تاکید کرد:

یامگا نشان داد تبحر فراوانی در زدن ضربه پنالتی دارد، او در شرایط سخت و حساس تمرکز خود را حفظ کرد و نشان داد بازیکن حرفه‌ای است، وقتی داور ۲ مرتبه پنالتی را تکرار می‌کند، بازیکنی که پشت توپ قرار می‌گیرد کار سختی پیش رو دارد اما یامگا با خونسردی پشت توپ ایستاد.

بازیکن اسبق استقلال گفت:

دیدار استقلال و سپاهان در هفته شانزدهم یک بازی ۶ امتیازی برای استقلال خواهد بود چرا که این تیم رقیب اصلی استقلال است و پیروزی در این جدال می‌تواند تبعات مثبت زیادی برای آبی‌پوشان به همراه داشته باشد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.