به گزارش "ورزش سه"، همگان در انتظار برگزاری دیدار دوستانه منتخب الهلال و النصر در برابر ستاره های مطرح پاریس سن ژرمن هستند. دیداری که ممکن است آخرین تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو حداقل در سطح باشگاهی باشد مگر اینکه اتفاقات عجیبی در آینده رخ دهد که این دو فوق ستاره یک بار دیگر روبروی هم قرار بگیرند.

ترکی آل شیخ رييس هيئت رئيسه سازمان عمومی تفريحات عربستان سعودی و یکی از عوامل برگزاری این مسابقه دوستانه، تأیید کرد که دیدار پاریس سن ژرمن در برابر منتخبی از بازیکنان الهلال و النصر، مورد توجه جامعه جهانی ورزش قرار گرفته است.

ترکی آل شیخ عصر دوشنبه در گفتگوی تلفنی در برنامه کوره که از شبکه روتانا پخش می شد، گفت: بازی جام فصل ریاض (منتخب الهلال و النصر در برابر پاریس سن ژرمن) در خاورمیانه از دو شبکه پخش خواهد شد. این مسابقه مورد توجه دنیا قرار گرفت و شبکه های تلویزیونی بر سر دریافت حق پخش آن، با یکدیگر مسابقه می دهند.

1743032

او ادامه داد: این یک بازی و رویداد عادی نیست. ما سایت رزرو بلیت را متوقف کردیم زیرا تمامی بلیت های در نظر گرفته شده به فروش رسیدند. یک روزنامه نگار بین المللی اسپانیایی به من گفت این بزرگترین بازی دوستانه تاریخ است. مزایده بلیت فراتر از رویا به 10 میلیون ریال سعودی رسیده است. (بلیت یک نفره و خاص که هزینه آن صرف امور خیریه می شود و قیمت آن به 2.6 میلیون دلار رسیده است.)

وی افزود: اتفاقاتی که قرار است در این دیدار رخ دهد، غافلگیرکننده خواهد بود و ما همه آنها را فاش نمی‌کنیم، اما از 50 اسطوره النصر و الهلال برای حضور در این بازی دعوت کرده‌ایم. همچنین پیراهن امضا شده لیونل مسی، نیمار، امباپه، کریستیانو رونالدو و سالم الدوسری بین هواداران حاضر در استادیوم قرعه کشی می شود.

آل شیخ افزود: من از این رویداد تاریخی هیجان زده هستم و امیدوارم مارسلو گایاردو که قرار است هدایت منتخب الهلال و النصر را بر عهده داشته باشد، عربستان را ترک نکند و هدایت یکی از تیم های سعودی را بر عهده بگیرد. ما او را انتخاب کردیم زیرا علاوه بر تجربه بالا، دستمزد برای او اهمیتی نداشت و گایاردو به این بازی فکر می کرد تا نحوه پرداخت پول.

1788172

او در پایان و درخصوص دیدارش با فوق ستاره پرتغالی گفت: کریستیانو رونالدو از من درباره مقایسه او و مسی پرسید، بنابراین پاسخ من این بود: مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است.