به گزارش "ورزش سه"، تنها یک روز تا برگزاری دیدار دوستانه میان منتخب ریاض که متشکل از بازیکنان الهلال و النصر است، در برابر پاری سن ژرمن با تمام ستاره هایش باقی مانده است. دیداری که به صحنه تقابل دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تبدیل خواهد شد و دو فوق ستاره فوتبال جهان، برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

روز گذشته، اعضای تیم پاریسی وارد ریاض شدند و امشب یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد تا برای مسابقه فردا آماده شوند. در سمت مقابل نیز منتخب ریاض که قرار است با هدایت مارسلو گایاردو، سرمربی موفق ریورپلاته به مصاف قهرمان فرانسه برود، شب گذشته اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد.

1792717

در تیم منتخب ریاض، یازده بازیکن از النصر و یازده بازیکن از الهلال حضور دارند که انتظار می رود تمامی آنها در این بازی به میدان بروند. این بازیکنان دیشب برای نخستین بار گرد هم جمع شدند و زیر نظر گایاردو، سرمربی آرژانتینی و سابق رئال مادرید، یک تمرین تفریحی را برگزار کردند.

1792720

حضور بازیکنان الهلال و النصر در کنار هم و در قالب یک تیم آن هم در شرایطی که در تمام سال های گذشته مقابل هم قرار گرفته بودند، در نوع خود جالب توجه بود. حضور کریستیانو رونالدو در این تمرین و قرار گرفتن او در کنار بازیکنان الهلال، تمام توجهات را به خود جلب کرده بود.

1792721

سالم الدوساری ستاره الهلال و تیم ملی عربستان نیز چهره شاخص قهرمان آسیا در این جلسه تمرینی بود. بازیکنی که سابقه 10 بار گلزنی به النصر را در کارنامه دارد و یکی از رکوردداران دربی ریاض است. در تصویری که توسط عکاسان از جلسه تمرینی شب گذشته شکار شده، او توسط رونالدو و تالیسکا، دو بازیکن النصر، زیر نظر قرار گرفته شده که این عکس در فضای مجازی عربستان نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است.

1792722