به گزارش "ورزش سه"، این دیدار در شرایطی برگزار گردید که هر دو تیم از شرایط مناسبی در جدول برخوردار نبودند و نیاز مبرم به 3 امتیاز این بازی داشتند. چرا که آرمان گهر با 16 امتیاز در رده شانزدهم و چادرملو با 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و کسب سه امتیاز برای هر دو تیم اهمیت داشت.
وضعیت دو تیم سبب شده بود تا هر دو تیم تمام تلاش‌شان را برای کسب پیروزی در این مسابقه به کار بگیرند. با این حال این تیم فوتبال چادرملو بود که با شروع نیمه دوم و تعویض هایی که مربیان انجام دادند، موفق تر عمل کرد و روی نفوذ به سمت چپ خط دفاعی آرمان گهر با ضربه چیپ بالی لاشک که تازه وارد زمین شده بود، به گل اول مسابقه دست پیدا کرد.
نتیجه این مسابقه که در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان برگزار شد، تا چند دقیقه پیش از پایان وقت‌های اضافی هم به همین شکل ادامه پیدا کرد، اما وقتی بازیکن گل‌گهر در مرز محوطه جریمه نقش بر زمین شد، جنجال‌های تمام نشدنی مسابقه هم آغاز شدند.

17928571792858
پس از پایان جنجال‌ها که با اخراج سعید اخباری و رضی سرمربی و مربی چادرملو و همینطور دو مربی تیم حریف همراه شد، سرانجام شهسواری ضربه خود را به گل تبدیل کرد ولی داور به دلیل توقف طولانی مدت مسابقه 15 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.
سرانجام وقت‎‌های اضافی رو به پایان بود که روی اشتباه یکی از مدافعان آرمان گهر محمد امین اسدی با یک پاس عمقی خوب در موقعیت تک به تک با سنگربان آرمان گهر قرار گرفت و توانست در دقیقه 12+90 بار دیگر چادرملو را پیش بیندازد.

1792859


پس از پایان مسابقه جنجال‌هایی که پیش از اعلام وقت‌های اضافه آغاز شده بود، ادامه پیدا کرد و همچنان نیز برخی اعضای دو تیم در تلاش برای خاتمه دادن به این ماجرا هستند.
چادرملو با این پیروزی ارزشمند دور از خانه 21 امتیازی شد و به رتبه دهم جدول رده بندی صعود کرد و در سوی دیگر تیم فوتبال آرمان گهر که بدترین روزهایش را با قاسم شهبا تجربه می‌‎کند 16 امتیازی ماند تا همچنان پس از چوکا و خلیج فارس ماهشهر گزینه سوم سقوط به لیگ دسته دوم باشد.

1792860