به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو، که دوباره به اوج بازگشته، این بار در مقابل استقلال تاثیر خود را روی پیروزی سپاهان گذاشت تا نقش یک مهاجم مؤثر را در ترکیب این تیم ایفا کرده باشد.

مغانلو که در مقابل سایپا هت‌تریک کرده بود، در نیمه اول می‌توانست در نقش گل‌ساز ظاهر شود. پاس او به داخل محوطه جریمه و جایی که علینژاد حضور داشت ارسال شد و این بازیکن پاس نهایی را به موقعیت تک‌به‌تک داد که تعلل محمد کریمی باعث شد توپ گل نشود.

1793232

با این حال، همه‌چیز برای شهریار مغانلو و سپاهان تا آخرین لحظات بازی ادامه داشت. در روزی که هافبک‌های سپاهان نتوانستند موقعیت‌ خاصی را برای مغانلو خلق کنند، خود شهریار دست به کار شد و از کاپیتان استقلال یک پنالتی گرفت.

در دقیقه 90+4 مغانلو در محوطه جریمه توپ را از خود جلوتر انداخت و باعث شد یزدانی خطای پنالتی را مرتکب شود که البته در این بین شاید هنر شهریار بود که خود را طوری زمین انداخت که داور در سوت خود بدمد و از خطای پنالتی مطمئن شود. ضربه پنالتی هم با شوت رامین رضاییان تبدیل به گل شد تا سپاهان سه امتیاز را تصاحب کند.

1793228

بنابراین، شهریار اگرچه گلزنی نکرد، اما مثل شهرآورد دو سال پیش، اثر خود را در شکست استقلال گذاشت. در بازی برگشت لیگ بیستم، شهریار مغانلو با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را هدف گرفت که این ضربه با برگشت سیدحسین همراه شد اما در ریباند، عیسی آل‌کثیر گل پیروزی بخش را زد.

مغانلو که این فصل چهار گل برای سپاهان به ثمر رسانده، حالا در 14 بازی باقی‌مانده انتظارات بیشتری را هم متوجه خود می‌بیند و باید دید که چه خواهد کرد.